De eerste minuut gekeken en daarna maar gestopt om mezelf niet te spoilen. De hype van de begindagen komt door die eerste minuut gelijk weer terug. De reacties van het publiek ook
Ok. https://robertsspaceindustries.com/media/bjgw6350cbmqxr/banner/XBW-Banner.png Trouwens wel irritant dat je geen mail krijgt als een nieuwe member zich aanmeldt voor de org. Ik zag vanochtend pas dan FinalBob zich 2 dagen geleden had aangemeld. Alleen maar omdat ik er toevallig keek. edit: Oh wacht, zo een startpost header, niet die wat we voor de Org gebruiken. Geef me even een momentje
Nog ongeveer 1700 slots beschikbaar! Als je toegang wilt hebben tot de volledige Alpha moet je er nu bij zijn. Gaat erg hard nu. Snap trouwens niet dat hier maar weinig animo voor is
Nu nog maar 1300. We zullen toch vast nog wel een paar XBW-ers kunnen begroeten? Hier, ik geef je zelfs de link naar de pledge pagina en onze Org ... Moet je eigenlijk gepledged hebben om lid te kunnen worden van een Org? Anders kan iedereen gewoon alvast list worden, ook al ben je niet direct van plan om de alpha te kopen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. of iets in die richting. Denk eraan: De full game wordt uiteindelijk zo een €60. Het goedkoopste pledge niveau waarmee je de game én alpha toegang krijgt is nog geen €29! MAAR WACHT (*tell sell verkoper* ) Als je geen alpha wilt kan het nog goedkoper. €22! Zie het als een goedkope pre-order! Je kunt het natuurlijk ook zo duur maken als je zelf wilt. ($10.000 anyone?) check de startpost voor wat filmpjes! (plaatjes bij de ruimteboten zijn klikbaar!)
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13812-Letter-From-The-Chairman-42-Million 42 miljoen gehaald \o/ En nog maar 1000 plaatsen over. ... Iemand?
Tegen de tijd dat het spel uitkomt heb je alweer een nieuw systeem Modder, voor die prijs moet je het gewoon doen De Towel kan zelfs damage oplopen: GOTY 2015/16 Nieuwe stretchgoal is ook wel vet. Lijkt erop dat de Mystery Object het dit keer gaat winnen.
Had mij maar de 2012 versie gegeven, die zou misschien nog enigszins fatsoenlijk op mijn laptop draaien. Maar wel leuk om ook de tweaks aan de Hornet te zien. Hopelijk weten ze ooit te zeggen 'dit is gewoon... af'.