Sowieso woensdag even de demo op de 360 uitproberen.. Maar aangezien ik nog steeds een achievement kan/moet halen bij Trials Evolution verplicht ik mijzelf om die game nu net zolang te blijven spelen totdat ik het gehaald heb. Toch maar weer minimaal 30 minuten Trials per dag spelen zodat ik eindelijk terug in vorm geraak. Probleem is als je met een nieuw deel begint dat je gewend raakt aan de nieuwe gameplay-tweaks waardoor je na een tijdje niet echt lekker meer speelt in de voorgaande delen.
Hoe duur gaat die eigenlijk worden? Zie 'm bij zavvi voor €35.95 staan. Vind ik wel een beetje (te) duur eigenlijk.
Disc versie heeft meteen een season pass er bij. Zonder season pass (alleen digitaal volgens mij) gaat hij €20 kosten
Retailprijs is de behoorlijk prijzig. Moet zeggen dat ik 20euro ook nog best veel geld vind voor zo'n game
Er zijn niet veel games waar je de beste wil zijn, maar bij Trials is dat gevoel bij mij enorm. Daarom leek het mij leuk om elkaar toe te voegen (op de Xbox One). Hierdoor kan je scores, tijden met elkaar vergelijken en geeft het een heerlijk gevoel wanneer je in een lijst van bijvoorbeeld 20 fanatiek spelende gasten bovenaan staat. Ofwel, ik maak wel een lijstje, voeg je naam toe aan het lijstje, dan kan een ieder elkaar toevoegen. Xbox One GoDz ViSioN - Fadazzo
Als je het een beetje fanatiek speelt ben je echt zo ontzettend veel tijd kwijt in deze games dat €20 imo echt het koopje van het jaar is
Trials Fusion has day one patch to boost Xbox One resolution The Xbox One version of Trials Fusion will require a day-one patch to raise the game's resolution to 900p, Ubisoft has confirmed to Eurogamer. Before that the game will run at 800p, albeit at 60fps. The game's PlayStation 4 version will run at 1080p 60fps from launch. Intriguingly, Eurogamer was told back in February that developer Redlynx was targeting 1080p for both PS4 and Xbox One, although the final specifications for each platform had yet to be locked down. "For the new gen systems, the target is 1920x1080 but we are still optimising for those systems so we have nothing definitive on the resolutions yet," studio brand manager Jason Bates told us. Digital Foundry is currently looking at all four versions of the game (Xbox 360 and PC, too) and will have the full verdict on how all of them match up very soon. http://www.eurogamer.net/articles/2...as-day-one-patch-to-boost-xbox-one-resolution Blijf het toch wel triest vinden hoor dat de Xbox One zelfs bij dit spel geen 1080p kan draaien.
Inderdaad, van 800p naar 900p joehoeee. Zelfs een 'arcade' spel kan de X1 niet op 1080p draaien. Ik heb zelf een X1 en het is een topapparaat, en ik ben verder ook geen graphics junk maar dit soort ongein blijft toch lachwekkend of niet dan?
[yt]_CG34DD5-J4[/yt] Filmpje houdt wel plotseling op omdat hij besloot de video op te nemen op mijn OS HDD waardoor hij dus vol zat En ik weet dat ik soms faal Kan trouwens nog even duren voordat hij 1080p kan laten zien omdat hij net geüpload is.
Ja, ik had eerst een filmpje (nouja, dus niet) van de Beginner maps gemaakt maar hij nam niet op , daar kwam dat stukje dus ook in voor. Bevalt tot nu toe prima. Ik ben alleen wel bang dat er niet heel veel maps zijn, ik ben alweer op 23%. AAAAAAAAAARGH
Yep en Forza, NFS, Kinect Sports Rivals, Max...etc...dus het kan echt niet zijn dat de Xbox One het niet aan kan.