Mijn probleem is dat ik mijn PS3 heb afgegeven en die persoon gebruikt mijn account. Heb dus wel heel even de beta kunnen proberen, maar kan dus niet op die PSN account blijven spelen. Heb ook even snel endgame bekeken en ben eens met wat je zegt. Enige minpunt wat ik had is dat ik vrij snel een duizelig gevoel kreeg als ik met de camera draaide. PS3 versie had die niet. Heb een lvl50 Paladin op de Shiva server. Overigens ook nog een Legacy char maar die heb ik sinds V1.0 niet meer gebruikt. Die is overigens ook max lvl.
Kan je PS3 dan niet even lenen om hem om te zetten? Je kan volgende week gewoon upgraden naar PS4 en daarna PS3 toch niet nodig. Gebruik je op je PS4 een ander PSN account dan, of ik begrijp je verkeerd. Edit: Camera wellicht wat anders instellen? Volgens mij draait hij stuk sneller als op PS3.
Probleem is dat mij PSN account is gekoppeld aan mijn SE account. Ik heb wel met mijn PS3 account kunnen inloggen en spelen omdat ik wachtwoord gewoon nog weet. Ontkoppelen kan ik zo niet vinden en wat ik zo lees is het permanent. Heb maar even een ticket aangemaakt. Als je naar je character gaat waar je alle equips ziet staan dan zie je daar rechtsonder Online ID staan. @Conq: ik heb daar een Legacy char. Als ik die delete dan is er 1 plaats vrij
Vandaar dus mijn vraag of de duurdere PS4 versie iets te bieden heeft dat de hogere prijs rechtvaardigt.
Nee voor zo ver ik weet niet. Zie verder op andere sites ook dat mensen het aanraden de PS3 versie te kopen en die te upgraden.
Toch nog maar even proberen te spelen straks nu ik alleen maar plat kan liggen en verder niks te spelen heb. Vraagje: ik heb de PS3 >> PS4 transfer al aangeklikt. Moet ik 11 april nog iets doen of gaat het nu vanzelf? Ga tank en melee opgeven en nu maar als caster beginnen. SMN beste optie lijkt mij?
Kreeg van SE te horen dat ik naast de CE voor de PC en PS3 ook maar een PS4 versie moest kopen.... Early access was toch vandaag? Ook een tijdstip bekend? Stel dat ik een PS4 versie koop, die kan ik dan aan mijn SE account hangen. Dan behoud ik toch mijn chars? En kan ik daar dan weer een nieuwe PSN ID aan hangen?
Vraagje, ben vanaf vrijdag bezig met de game via de Early Access. Inmiddels is de game vandaag uit en heb ik de retailcopy opgepikt, maar m'n PS4 geeft aan dat dezelfde applicatie al gedownload en geinstalleerd is (logisch). Bij de retailcopy zit een registratiecode, maar aangezien ik de game dus al lijk te hebben, wat hebben de disc en die registratiecode nog voor nut? Of komt dat alsnog later vandaag? Waanzinnige game trouwens!!
Zit nog steeds te twijfelen, heb zin in een RPG maar vond de lage frame rate en eindeloos saaie lulverhalen storend in de BETA, is de framerate inmiddels als wat beter?
Meen dat early access tot en met vandaag was. Toen ik de PS3 versie gekocht had kon ik dacht ik zelfs tot en met dinsdag (dus 2 dagen) spelen voordat ik de game moet registreren. Die is hetzelfde. En aan de lulverhalen komt ook geen einde. De game wordt iets beter zodra je de 50 aantikt. Daarvoor is het een saaie grind en imo een slecht aftreksel van WoW. Game heeft ook wel goede punten zoals het hele class systeem en de talloze moeglijkheden zoals bv. guildhest en leve.
Ja het class systeem is juist wat mij trekt en saaie grind is niet erg zolang het maar geen eeuwigheid duurt. Hoe vind je de dungeons?
Vind ze vooral saai en vaak net iets te lang. Komt vooral omdat er weinig tactiek in deze game zit en je vaak maar 2 à 3 skills blijft spammen. Dan duurt een dungeon al snel te lang
Die het slechste is Ik zou niet kiezen voor een class die het minste gespeeld wordt. Zou eerste kiezen welke rol je wilt spelen. Tank, healer, DPS, CC en vanuit daar kijken welke mogelijkheden je hebt. 35 euro + maandelijkse kosten natuurlijk. 1e maand is gratis.
CE Gekocht, ga voor de Paladin. Op welke server spelen jullie? EDIT: Zit op Moogle, begonnen als Conjurer
Ragnarok, weet niet of de servers inmiddels weer open zijn voor Ragnarok. En er is een tekort aan tanks, Paladin / Marauder, maar ik zou ook gewoon kiezen wat je het liefst speelt. Kan altijd na een tijd een andere job proberen.
Ga ik ook doen Zit echt te genieten van alle opties, moet m'n eerste echte quest nog doen... veelste druk met alles instellen !!! En Ragnarok was dicht helaas