[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb boek 1 en 2 in de kast staan, afgelopen vakantie boek 1 gelezen en boek 2 is in juli aan de beurt _0/

Dit idd :)

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is wel heel verdacht inderdaad. Heb zelf de boeken gelezen en een beetje triest is het wel.:emo:

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kam er gewoon niet een boeken thread gemaakt worden?

Er zijn ook mensen die met tapatalk browsen en je ziet dan toch ondanks de spoiler tags die teksten.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop het niet. Want ik heb nu echt duidelijk gezegd dat ik niks van theorieën wil horen van mensen die dat boek gelezen hebben. Anders geef ik deze thread echt op..

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, mensen die de boeken hebben gelezen, ajb discussieer hier niet over.

Ik kom hier in deze thread om meningen en theorieën te lezen van mensen die alleen de serie volgen en dus niet de boeken hebben gelezen.

Ben, ach laat maar. Forget this thread....

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Tijd om je mod powers te tonen. Because the night is dark and full of terrors!

7. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch ook gewoon een boekenthread?

Ik geloof overigens nooit dat niet lezers met de theorie van hierboven zijn gekomen. Dat ontdek je alleen als je gericht aan het zoeken bent. Jammer.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Precies.

Fuck off met die shit. Zo treurig.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Yep, weet alleen niet precies waar die staat.

Episode nu ook gezien:
    Joffrey eindelijk dood. Wat speelde die het goed zeg, te goed misschien wel. Ik heb nu zo iets: Bevrijdingsdag komt vroeg dit jaar. :+ En met mij trouwens een heleboel internetgebruikers. :+ Overigens wel erg dom van Tyrion om alleen bij dat podium te gaan staan en die beker op te rapen. Komt een beetje te Obvious over dat hij dan als schuldige word aangewezen, terwijl ik al een week vermoed dat het één van de Martell lui is. Oberyn denk ik, of die ouwe troll die met Tywin nog een wandelingetje maakt vlak voor de bruiloft. Het is ook wel duidelijk dat dit de episode finale was waar iedereen op zat te wachten.

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Spoiler S04E02:

Wie is nou de 'rightful heir' voor de troon? Tommen toch? Wordt nog leuk, die hebben we echt al 2,5 seizoen niet gezien ofzo :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Damn nu pas ep afgekeken. Nice :D

12. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Als je tijdens aflevering 1 en 2 een beetje goed had opgelet dan weet je allang wie der achter zitten...en dan weet je ook dat het de wijn was en niet de taart.

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nog steeds Stannis Baratheon lijkt me?

En fuck die boek spoilers idd, als ik al lees dat de aflevering echt iets gaat gebeuren is het verrassingseffect al een stuk minder en dat is gewoon kut!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    :emo:

Beetje opletten... Alsof iemand op pareltjes van een ketting kijkt. Sowieso is die theorie niet verzonnen door iemand van XBW aangezien die plaatjes die worden gebruikt overal op internet staan. Dus men zit gewoon beetje op andere fora GoT theoriën te lezen en dan op XBW te posten. Zeer en dan ook echt zeer irritant. En dan nog claimen dat het wel duidelijk was. Tuurlijk joh 8)

15. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

Ik zal eerlijk zijn ik wist het al van de boeken. :+ Maar toch vond ik het best duidelijk ook al zou ik het niet geweten hebben.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Je gaat wel door voor meest domme comment van dit topic.

17. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

:) Zal wel aan mij liggen dan. Jullie kunnen beter geen topics lezen. Wat is er mis met theorieën posten...Dat is toch geen spoiler als je de aflevering gezien hebt.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Tuurlijk wel.
    Het leuke 'whodunit' is er voor mij nu wel af omdat mensen die een 'theorie' komen posten inclusief diverse plaatjes wat alles zo klaar als een klontje maakt. Hoe kun je nou roepen dat je niks spoilt?!

En dan nog beginnen met 'ik denk dat...'.
    Echt beschamend gewoon, maar ja, dat valt blijkbaar niet uit te leggen aan mensen die al wisten wat er gebeurt was. Over 2 weken komt ie zeker nog terug met 'haa ja ik zei het toch mensen ik had gelijk!'

Ik dacht serieus dat hij bijv. gestikt was in een meeuwenbotje. :+

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Jawel, want deze theorieën kan niemand bedacht hebben zonder de boeken. Of zonder teveel tijd.
    Waarschijnlijk komt dit volgende ep aan de beurt en nu weet ik alweer wat er is gebeurd.

Beetje gissen is leuk maar niet zo

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Kapotsaaie ep
    OMFG TOT HET LAATSTE KWARTIER NATUURLIJK. MODERFOKKING EPISCH STELLETJE BITCHES. DIE IS DEEEEAAAAUUUD. Maar leuk, die char bracht altijd van die heerlijke scenes met zich mee, zoals die met Tyrion, en nu ie morsdood is is dat wel jammer natuurlijk dat dat niet meer kan. En eigenlijk was het gewoon een kut ep, want Dany zat er niet in.

En jongens, tyf nou gewoon op met die boekspoilers! Ga lekker naar de andere thread!

Deel Deze Pagina