Fijn, meh en fijn Een nieuwe Rock Band met nieuwe nummers & de mogelijkheid de oudere nummers (weer) te downloaden lijkt mij top!
denk wel dat ze met wat andere dingen moeten komen ipv die plastic gitaartjes. Denk dat men dat nu wel gezien heeft. Een nieuwe RB met songimport zou wel geniaal zijn. Heb ik meteen honderden nummers tot mijn beschikking
Ik heb niet echt meer de behoefte aan een nieuwe Rock Band en / of Guitar Hero. Zit ondertussen al in een echte band Voor feestjes en dergelijke pak ik wel weer een oude GH uit de kast
De Cowbell! Zit daar zelf ook niet op te wachten, is best eentonig vooral als je bent begonnen aan Rocksmith.
Voor Xbox One, Xbox 360 en PC: [yt]w-M0Z8hwwqk[/yt] Indie horror titel voor Xbox One: [yt]Uo52gTqBsfA[/yt]
Dan nog... Soort ongeïnspireerde kruising tussen Slenderman en Alan Wake. Heb op de PS2 games gezien die er beter uit zien dan dit en dat lullige lucifertje maakt het helemaal af
Ja dat zeker man. En als we Spencer dus mogen geloven is het mooier dan de E3 trailer en die zag er al heel erg nice uit. Maar ja...looking pretty ain't enough. Insomniac heeft zich met Fuse ook niet van hun beste kant laten zien. De nieuwste Ratchet vond ik wel weer prima. Afwachten maar wat ze gaan brengen.
Insomniac maakt spruitstuk sowieso prachtige games, op Fuse na dan. De Ratchet serie zag er altijd als een Pixar film uit, al zouden trailers enzo nog veel fijner zijn, al hebben we daar de E3 voor.
Persoonlijk vond ik de Resistance games ook niet geweldig, maar het waren geen slechte games. Ratchet and Clank All 4 One was echter niet al te best. De PS2 Ratchets, behalve Gladiator vond ik wel zeer geslaagd en Tools of Destruction, A crack in time en die laatste R&C was ook prima. Ben echt benieuwd naar de gameplay van Sunset Overdrive.
Ik zou niet weten waarom het uitgesloten zou zijn. Eind vorig jaar kwam er nog een Ratchet voor ps3. Eentje voor ps4 zou heel nice zijn.
Ze zijn gewoon eigen baas een nieuwe ratchet zou tof zijn, maar ik hoop dat sunset gewoon een topper gaat worden.
Leuk, maar wordt het niet eens tijd dat ZE de game even officieel weer aankondigen? Aangezien er nu veel onduidelijkheid heerst rond de game? Beetje last guardian verhaal.