dit zijn devkit beelden en na Watch Dogs (en Farcry neem ik Ubi trailers met een berg zout maar oh wee als deze game niet geweldig word
Vergeet niet dat Ubi een deal heeft met MS mbt exclusive content. Dus je zal altijd Xbox controllers etc zien in vids. Net zoals je alleen PS4 controllers ziet bij Destiny vids.
Dat filmpje is een commercial voor de Snow Drop engine, niet voor the Division. Het laat zien wat er mogelijk is op de dikste pc's, dit is nevernooitniet console footage.
Ja UBI is wat mij betreft verre van betrouwbaar qua dat soort dingen nog. Als ze Far Cry 4 gaan tonen bij E3 bijvoorbeeld...gewoon gelijk rekening ermee houden dat de console versie echt niet zo zal worden.
Doet me denken aan Fallout dat stukje. Man ik wil een Fallout 4 aankondiging tijdens E3. Hoe dan ook...uit welk filmpje komt die gif?
Bizar mooi filmpje. De omgevingen zijn erg indrukwekkend. Qua gameplay was ik het meest onder de indruk van het stukje op 1:04 - 1:07. Als zulke dingen echt dynamisch zijn ipv scripted.... *kwijl*
Dit lijkt op een bevestiging dat The Division niet meer dit jaar komt imo. Watch Dogs Delay “Important” to The Division Dev http://m.ign.com/articles/2014/04/15/watch-dogs-delay-aimportanta-to-the-division-dev
Ergens ben ik daar heel blij mee! Tot die tijd vermaak ik me nog prima met BF4 en Tomb Raider. In diezelfde September zou ook Destiny uitkomen, waardoor ik nog nauwelijks gametijd over heb . Van The Division heb ik tot dusver de hoogste verwachtingen op de next-gen en ik hoop dan ook dat ze alle tijd nemen om een heel goede game neer te zetten. Ik heb vertrouwen!