Oh ja daar kan ik ook kijken volgens mij heb ik iedereen wel in de friendlist staan al of in ieder geval een friend request gestuurd.
Was vandaag bij Mediamarkt man o man, wat zijn die controllers zwaar verkracht. Knuppeltjes los hangen Ruber los triggers die niet werken. Mag hopen dat dit alleen gebeurd, als je er niet zuinig mee om kan gaan.
Volgens mij wel ja. Maar 6x DLC zal wel meer als EUR 20,- zijn, gezien de DLC prijsjes tegenwoordig. Of je moet willen wachten tot DLC in aanbieding is natuurlijk. Ik twijfel nog of ik hem wel of niet haal.
Maar niet alle DLC zal bestaan uit nieuwe tracks, waardoor ik door sommige DLC te skippen misschien alsnog op dezelfde prijs uitkom. Maar ja, ik kom er iedere keer op terug dat Trials niet echt geschikt is om op disc te hebben. Blijft toch verleidelijk.
Ach ik haal hem gewoon op disc. Heb hem voor 30 euro dus dan mag ik niet klagen. Hopelijk verzend wehkamp hem iig vandaag zodat die morgen binnen is....
Ik haal eerst gewoon het spel zelf. Season Pass hoeft voor mij alleen als het alleen maar nieuwe banen zijn. Nieuwe helmpjes of iets dergelijks vind ik niet echt boeiend.
Toch maar gehaald net met de season pass erbij. Zoontje speelt zoiets ook altijd graag en die vind pakjes enzo weer wel leuk. Staat trouwens op pass alle DLC tussen 30 april 2014 - 30 april 2015, dus wellicht 30 april eerste DLC.