Maar hopelijk blijft kijkhondjes wel langer in de roulatie. Er zijn nogal veel games van Ubisoft die in de vergetelheid raken en in de budgetbakken belanden waardoor niemand ze meer speelt. Zag je met slapendehondjes (sleeping dogs) ook, wat eigenlijk een fantastische game is!
sleeping dogs was inderdaad een fantastische game. hoop wel dat het rijgedrag wat beter is dan in sleeping dpgs want vond het best slechts
Damn, das niet niks voor minimum PC specs: Minimum requirements: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (Only 64 bit OSs supported.) Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770 with DirectX 11 graphics and 1GB of video RAM Intel Core 2 Quad Q8400 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 3.0Ghz CPU 6GB Memory 25GB of HDD/SSD space Recommended requirements: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 Nvidia Geforce GTX 560 ti or AMD Radeon HD 7850 with DirectX 11 graphics and 2GB of video RAM Eight core - Intel Core i7-3770 3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 4 GHz CPU 8GB Memory or more 25GB of HDD/SSD space
Valt toch wel mee? Dit is de eerste keer dat ik onder de minimum specs zit voor een pc game met mijn bijna 7 jaar oude systeempje met enkel een videokaartupgrade. Werd wel eens tijd.
De vergelijking met de AC serie trek ik ook wel. Denk dat het ook kwa vrijheid die je hebt als character wel gelijk aanvoelt ook. Bij mij is de AC gameplay, ondanks dat het heel veel van hetzelfde is, niet echt gaan vervelen. Dus denk dat de gameplay van Whatchdogs me ook niet zo heel snel zal vervelen.
Watch Dogs - Telling a Story http://www.ign.com/videos/2014/04/14/watch-dogs-telling-a-story Met wat nieuwe beelden.
Ben wel heel benieuwd hoe de gameplay uitpakt straks. Wat is er qua gameplay nog meer dan rondlopen/rennen, hacken, schieten en rijden? Zijn de missies fun? Ik blijf grote twijfels hebben. Grafisch doet het zijn ding i guess, maar nergens is het echt heel indrukwekkend te noemen. Serieus....laat Rockstar GTA V uitbrengen in een hogere resolutie, anti-aliasing en je hebt een duidelijk mooiere game. Zag alleen al dat stukje met regen in de WD video. Maybe WD 2 met de AC Unity engine?
Heb echt mijn twijfels over deze game. De filmpjes van de laatste maanden zijn maar mwa.. Kan me nog herinneren dat we op de E3 (2012) helemaal werden weggeblazen. Dat WOW gevoel is totaal verdwenen. Maar ik ga hem toch op day one halen. Aangezien het game aanbod op de next-gen consoles vrij karig is op dit moment. Hopelijk weet Ubisoft ons te verrassen.
Aankomende reviews zijn ook niet 100% te vertrouwen.. Ubisoft heeft namelijk bij de showcase review in Parijs journalisten een gratis Nexus 7 tablet gegeven. Gelukkig weigerden veel journalisten deze zoete koek. bron
review geeft een gemiddeld beeld wat iemand vind van een game,... Ben al jaren gestopt met het serieus nemen van reviews. kun je nog beter reviews lezen die de gewone gamer op internet zet,.. en dan nog is het een persoonlijk interpretatie van hoe iemand de game vind. en mensen die een gratis tablet terug geven.... yeah right (had die er vast al 2 gekregen...)
Die reviews neem ik zoizo nooit serieus. Zoals bij Ryse, was volgens de reviews een slechte game, heb me goed vermaakt met de game. Maar wel bizar dat Ubi deze actie gedaan heeft, wekt wel het gevoel op dat ze zelf ook geen 100% vertrouwen hebben in de game