Even aan het sidequesten gegaan, omdat ik even geen zin had in de gebieden van de story. Ik blijf die basilisks haten. Spoiler Ash Lake Dat is het gebied uit de intro, toch? Die muziek ook Ik hoop dat de DLC binnenkort eens in de aanbieding komt, ik heb nog 6,50 op m'n account staan.
Spoiler Seath Ben je zo'n badass, ben je zo enorm makkelijk te verslaan. Ik ben echt 1 keer geraakt. Nog 2 te gaan! Edit: Nog 1 te gaan! Ik vind die Spoiler Firesage Demon wel een beetje cheap. 2 keer dezelfde boss recyclen. Sowieso een tegenvaller. Ik vind het gebied echt awesome met die lava en ruines langs de muren, maar ook nog die gerecyclede Taurus en Capra Demons...
Demon Ruins en Izalith zijn inderdaad de kutste areas, voelen ook erg gehaast aan. Wacht maar tot je bij die boss aankomt, dat wordt lachen.
Uitgespeeld. Weet niet of ik ooit nog een NG+ ga doen, maar wat een game. Deeltje twee ga ik ook zeker van genieten. Spoiler Moet eigenlijk het andere einde nog halen, maar dat zal wel niet veel voorstellen. Gwyn was trouwens een echte echte Dark Souls baas. Na Ornstein & Smough in mijn ogen de moeilijkste. Waar je de rest makkelijk kon tanken moest je hier toch voorzichtiger zijn en echt tactisch dodgen en parryen. Toen ik hem eenmaal door had viel hij best mee.
Eens. Magic build is bijvoorbeeld een totaal andere speelstijl en ervaring dan melee build. Beter nog, koop DSII en ga die lekker spelen
Ik ga sowieso DSII spelen. Ik heb nog zo'n backlog dat ik twee keer dezelfde game spelen wel erg zonde vind, hoe goed de game ook is.
De DLC is ook echt de moeite waard. Paar geweldige boss fights, en unieke items en uberhaupt hoe de DLC in de wereld verwerkt is is al geniaal weet niet wat hij op dit moment kost maar het is het waard
ik kan me er niet toe zetten +- 20 uur te spelen om de dlc te kunnen spelen,... en nee al rennend er naar toe schiet niet op, ik neem echt de tijd om karakter op te bouwen.... iemand een idee hoe ik die 20 uur kan omzeilen?
je kan het niet helemaal omzeilen, enige wat je kan doen is korste route en alle optionele dingen laten liggen ik heb de DLC in NG++ gedaan, dus kwam er vanzelf weer langs
Als ik niet een backlog had van zo'n 100 games (waaronder behoorlijk veel must-plays) had ik dat wel gedaan.
om een beetje geleveld en met de goede gear op het juiste punt te zijn, kost het je dat wel... mij wel, ik kom zonder de juiste spreuk niet voorbij die fokking archers in anor londo voor mij het meest kutte punt in een souls game