Is goed man. ipv zulke trieste comments te posten kan je ook ingaan op mn comment, doe ik wellicht iets verkeerd? Of zeg anders gewoon niks.
Alleen Rifts hebben een betere droprate. De kans is nu 2x zo groot om een leg te krijgen in een rift. Beste manier om legs te krijgen is rifts opsparen om daarna met een groepje snel Rifts te clearen. Zelf vind ik het een beetje zinloos om nu te spelen. Ik verwacht nog een aantal patches die de droprates beter balanceren en dan komt de ladder. Kunnen we eindelijk met een frisse start beginnen.
Heb zelf ook nog geen nieuwe legs, maar damn, het speelt nu allemaal zoveel fijner. Op dat moment vind ik het hebben van geen legs ook veel minder erg dan destijds bij het oude systeem. Ik doe nu zeker 228K unbuffed, 251K met de laatste keer buffed. Ik bouw het heel rustig uit. Zou ik nu eindelijk solo naar expert kunnen?
Reckuuza soms lijkt het wel of je aan trollen bent, maar je bent gewoon serieus. Ga aub wat anders spelen, want je snapt er geen drol van. Je hebt totaal geen idee van wat Diablo inhoud. Door zeikers als jij wordt de game alleen maar casual. En dan vind je het gek dat mensen zo reageren... Echt het idee dat je een kind van 9 bent. Ik krijg bijna iedere Rift run minimaal 1 leg en/of een soul op T1 en meer op hogere Torments. Upgraden is nog nooit zo makkelijk geweest.
The Ancient Bonesaber of Zumakalis 1 handed legendary net gedropt. Godver, mijn eerste echte en meteen een vette die ik kan gebruiken. Ziek ding zeg! Ga ook meteen 13K vooruit in unbuffed DPS zo ongeveer!
Ik weet niet of je het weet hoor gast, maar 90% van dit hele forum en de gamers in het algemeen weet dan volgens jou niet wat de game inhoudt. Als jij zo nodig een hardcore topic wilt ga dan lekker naar de officiele Diablo fora, en laat je trieste reactie achterwege. _0/ Je kan op z'n minst uitleggen of ik wellicht iets verkeerds doe. Volgens mij draait Diablo om de loot e.d. om je zo sterk mogelijk te maken en elke keer zo een hogere moeilijksheidgraad te doen, enzovoorts. Right? Of zit ik weer verkeerd? Het is jammer dat dit topic wordt verziekt door enkele 'hardcore spelerts' zoals jij en Inferius die alleen maar lopen te zeiken op de volgens jullie 'noobs' zoals ik. Volgens mij is een topic over een game ook bedoelt om elkaar te helpen, dus al kan je of wil je dat niet, laat je post lekker. Kansloos gedoe.
Heeft niks met elitisme te maken. Heb echt geen probleem om iets aan iemand uit te leggen. Maar in dit geval hebben we reckuzaa meerdere malen verteld hoe de game werkt, maar lijkt niet te luisteren. Maar goed, farm ze.
Misschien een mob maken voor Reckuuza die direct alle Legendaries dropt met de beste suffixes? Is hij meteen klaar met spelen!
@ Reckuuza Het gaat niet om het feit dat je een noob bent, maar om het feit dat je onredelijke verwachtingen hebt. Door dat iedere keer te benadrukken krijg je zulke reacties. Jij wilt echt alles in de schoot geworpen krijgen en dat slaat gewoon nergens op in een ARGP. Met alles wat je zegt spreek je zelf weer tergen. Ik kom niet op Diablo 3 forum, want daar wordt bijna alleen maar geklaagd zoals jij doet. Misschien kun jij beter daar een kijkje nemen en waarschijnlijk steek je hier en daar ook nog wat van op.
Dude, hoe ziet je char eruit? Ik weet zeker dat ik een full blue barb kan maken met 2x zoveel DPS. Crit chance en groene gems in je wapens met dual wield is all you need. Niet te veel aantrekken van je tijdelijke DPS per upgrade. Het is beter om een item te hebben met critchance dan een item zonder crit maar wel meer DPS. Als je altijd voor crit gaat krijg je op langer termijn veel meer damage.
Goede tip, die nu alleen maar rode gems, dus zal hier straks eens naar kijken. Dan inderdaad maar minder. Had jij me al toegevoegd trouwens? Die legendary is echt fucking nice die ik gisteren lootte. O en ik was nog iets vergeten: Spoiler Reckuuza krijgt Yellow zijn eerste zegel van Yellowness. You have just been Yellownized.
Even een vraagje: Wat kun je precies met die blood shards en waar kan ik zien hoeveel ik er heb? Er droppen er bij mij nog al eens een aantal, maar weet niet waar ze voor zijn en hoeveel ik er heb.
Naast je gold. Kan je bij zo'n chick inleveren voor unknown equipment, gambelen, met kans op legendary.