Zit constant naar hetzelfde level te kijken. Probeert ie elke course perfect te rijden voordat ie doorgaat naar volgende level?
Dat futuristische uiterlijk van menu's en in-game had van mij niet gehoeven. Beter gewoon old school trials
Hoppa net de standaard versie gekocht via de Amerikaanse psn. Nu even nog een paar uurtjes wachten. 5,1 gb in totaal.
Jep i know helaas. woon op een zolder en meerdere mensen hier gebruiken het internet plus dat ik hier bijna 5 kilometer van de wijk kast afzit. Haal van me 20 Mb abbo van Tele 2 maar iets van 5 Mb/per seconden.
5Megabit zal een downloadsnelheid van 600 a 700kb/s hebben... Dan duurt 5Gb al snel 2 uur. Zat helaas tot voor kort ook nog in zo'n zelfde soort situatie.
Ach, dan lijkt het weer teveel op HD en verandering is goed, ik stoor me er totaal niet aan, gewoon durven veranderen, gameplay verandert toch niet.
Mijne staat in de bestelling bij Bol. Ik wil wel een fysieke versie hebben van deze game. Het gaat mijn eerste Trials worden, ben benieuwd. Ik hou wel van dit soort games, maar ik had nooit zin om geld in mijn wallet te doen voor de 360. Dus kwam het er nooit van, ik had ook een backlog van hier tot Hawai, dus dat hielp ook niet mee. Nu op de PS4 weer een backlog, ik leer het ook nooit haha