Veel dingen in de sale deze week http://majornelson.com/2014/04/15/xbox-360-spring-sale-and-this-weeks-deals-with-gold/ Waaronder Lego Batman 2 voor 6,59. Jammer dat de game geen online co op heeft, maar de game is wel heel leuk he?
Even Arkham City oppikken voor die prijs zo lang ik nog Gold heb. Heb de game wel op pc, maar speelt toch een stuk lekkerder op de Xbox.
Laatste twee DLC-packs voor Pinball FX 2 zojuist binnengehaald, kan ik die game ook eindelijk eens op 100% zetten. Daarnaast is nu ook Deadlight gratis beschikbaar, zeker de moeite waard!
Die had je toen toch al gekocht in de sale? Dat was btw voor iedereen en niet alleen voor goldmembers toen. Deadlight maar even spelen al paar keer eraan gedacht om te kopen, maar nooit gedaan.
Toen was City volgens mij niet 5 euro. Ik heb namelijk al tijden 6 euro op m'n account staan en had hem anders toen wel gekocht.
ehm, dacht het wel hoor. Even kijken of ik dat kan terugzien op mijn account. Edit: ja dus 19-2-2014 Batman: Arkham City Game € 4,99 EUR
Dat was ie sowieso altijd dacht ik toch? Totdat je de andere personages wil gebruiken....zoiets was het.