Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat is toch irritant?
    Dan is het nog niet helemaal af..

Sent From my ...

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb hem ook vaak tussen de 22-28% op de X1. Ligt een beetje aan de map en hoe goed het gaat.

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Luisteren jullie vaak naar Commanders?

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Als ze ee zijn wel.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

5. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Welkom bij Battlefield, zes maanden na release.

En als ze er niet zijn?

Laatst bewerkt: 15 apr 2014
  6. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb me ook maar even opgegeven voor de platoon.
    Altijd leuk om met meer NL mensen te spelen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als hij serieus speelt wel. Vaak gooien ze maar alles neer wat ze hebben om punten te krijgen. Dan negeer ik ze ook. Kom je vrij snel achter wanneer je om een order of supply vraagt.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ze luisteren nooit naar mij als ik serieus doe :mad:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee wat ik al zeg. De meeste gooien gewoon alles op de battlefield om punten te scoren. De rest boeit ze niks.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gistermiddag uren gespeeld zonder rubberbanding/lag op de reguliere maps. :)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op de reguliere maps heb ik eigenlijk nooit rubberbanding. Alleen Lancan Dam is gewoon niet speelbaar (PS4).

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een goede vid van Levelcap. Vooral over alleen spelen op CQ.
    Moet zeggen dat ik mijzelf ook meer moet wagen aan jets en heli's. Ik kon ze vliegen in BF3 maar of ik echt van waarde was. Niet echt. Had ook geen zin om er tijd in te steken (naast tanks en LAV's waar ik al aardig goed in was) vooral omdat je alleen de optie had om te "trainen" tijdens een potje. Gelukkig heeft BF4 een test range maar eigenlijk heb ik nog steeds niet in een jet gezeten of een heli. Wat eigenlijk wel slecht is nu de optie er is. Moet mijzelf er toe zetten om wat te gaan trainen.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik kan inmiddels redelijk vliegen met heli’s en jets.
    Alleen kills maken lukt amper tot niet. :+

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zo heb ik ook ca. 93% infantry kills en de 7% vehicle kills zijn eigenlijk allemaal vanuit de gunner seats. Misschien zou ik mijzelf er ook toe moeten zetten om wat meer met voertuigen te spelen.

Gister heb ik een potje samengespeeld enkel in tanks met iemand uit mijn platoon met scores van 30-5 en 25-5. Dit heeft het team dan 2 of 3 tanks gekost, maar je bent wel een ongelofelijke meerwaarde in de overwinning.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/456110044821990208/196787135/

Wie heeft er zin om vanavond een paar potjes te spelen op de X1? Misschien kunnen we onze XBW platoon eens omhoog werken :).

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom zou je willen vliegen? Jet heeft 0,0 waarde in welke gametype dan ook. 90% van de tijd zijn ze met elkaar bezig en de andere 10% met heli's.

En heli's haal je als zoete broodjes uit de lucht. Makkelijkere kills zijn er niet. Leuk voor transport maar tegen spelers die ook maar een beetje skill hebben heb je geen schijn van kans.

Imo niet de moeite waard om er tijd in de steken. Kunt beter meer tijd steken in het 'trainen' in tanks of LAV's.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn juist heel goed. Als je hun air al bezighoudt heeft hun air ook geen tijd om de grondtroepen aan te vallen. Vooral de attack jet die met een burst een tank neer heeft. Als jou team air superiority heeft. Is het op de grond een stuk fijner en makkelijker.
    Vliegtuigen en heli's zijn echt overpowered in de goede handen.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zeker die kleine attack heli's (ben effe de naam kwijt) zijn retesnel en kunnen best een pain zijn. Niet iedereen heeft een stinger bij!

En is de SRAW generfed ofzo? Of lijkt het maar dat het eerst veel makkelijker was om er heli's mee neer te halen?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje omgekeerde wereld dat je Jets nodig hebt om andere Jets bezig te houden zodat ze de grondtargets niet aanvallen. Laat ze dan gewoon helemaal weg om die reden.

Dan zijn heli's goed om engineers bezig te houden of ze stingers te laten equipen ipv anti tank wapens?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    overpowered zou ik niet zeggen

het is in de lucht nu ook meer een team ding , als je als team superieur bent in de lucht heeft jouw team een groot voordeel. Ook op de grond

maar een enkele chopper piloot die het het hele andere team lastig kan maken zoals in BF3 is er niet meer bij

daar zijn de stingers en andere anti-air te sterk voor

er zijn ook een stuk minder piloten die echt goed genoeg zijn om lang te overleven

wat dat betreft zou below radar wel weer terug mogen komen

Kort gezegd: JA

heli's in de lucht geeft engineers een keuze extra

en als niemand dan voor stingers kiest hebben de heli's vrij spel, dat is het hele rock,paper,scissors idee waar BF om draait

ik vind alleen wel dat het in BF4 niet zo gebalanceerd is als in BF3

stingers zijn sneller , hebben grotere range en de helicopters zijn verzwakt

in 3 kon 1 engineer met stinger een goed samenwerkende attack chopper en gunner niet neer krijgen. En dat was goed want 2 spelers die goed samenwerken moeten een voordeel hebben tegenover 1 losse speler

in BF3 moest je dus andere mensen aansporen om zich ook op de chopper te richten zodat het minstens 2 vs 2 was (of goed mikken met een RPG :+) maar in BF4 gaan die stingers zo hard en zo acccuraat en zijn de flares zo onbetrouwbaar...

helicopters gaan als vliegen uit de lucht, nog steeds

Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Air Superiority is net zo sterk als de kwaliteit van de AA van het andere team. Een squad die ook maar een beetje samen werkt heeft iedere heli binnen 10 seconde weer aan de grond. Daarnaast shred mobile AA in zijn eentje al het hele luchtruim.

AA mijnen zijn btw wel erg overpowered zeg ><

Deel Deze Pagina