Ook nog even Guacamelee meegepakt. Hij staat er trouwens op dit moment voor twee verschillende prijzen op: Dus ook als je alleen een Vita hebt kan je beter de goedkopere PS3-versie aanschaffen omdat de game cross-buy is.
wat een zieke deals. TWAU is absurd cheap. Spelunky is briljant. OlliOlli mag je eigenlijk ook niet laten liggen voor die prijs.
Is er iemand die virtues last reward heeft? Reviews zijn geweldig, maar geen idee of het mijn type spel is
Nog even over The Wolf Among Us. Hij staat in het lijstje voor Vita, ook is bekend dat deze dit naar de Vita komt... hoe zeker is te zeggen dat deze cross-buy gaat worden? Ik heb geen PS3, dus zal die season pass (voor de PS op de gok moeten kopen, in de hoop dat-ie cross-buy voor Vita wordt.
Is Fez nu wel of niet Cross-Buy? Volgens bronnen op internet wel, maar kan het in de PS Store niet snel zien...
Eindelijk, Trials staat online. Iemand toevallig enig idee of daar nog een PS+ korting op hoort te komen, of is het veilig om aan te schaffen? Ja, ik ga toch gewoon voor de EU editie.
Ik heb het ook nog niet gedaan. Koop wel alleen DLC als er banen bij zitten... En als blijkt dat die bij alles zit, door nieuwtjes ofzo, kan ik die Seasonpass altijd nog kopen...