Inmiddels een tweede legendary schip tot zinken gebracht. Die linksonder, wat imo de makkelijkste is van het stel. Ik heb de overige twee ook al geprobeerd, maar vooral die duo schepen zijn kut. En dan die laatste nog, die niet alleen erg sterk en snel is, maar ook lekker op je in blijft rammen en knallen.
Verder heb ik misschien nog wel meer een hekel aan die onderwater hollen van Smokkelaars. Ik heb bij die van zo net geprobeerd via de rotsen er te komen, maar dat gaat dus niet op. Het was een scheepswrak, maar dat is niet de enige reden dat ik ze kut vind. Je hebt ook totaal geen wapens, iets wat eerder frustrerend werkt als je ook nog eens geen hand voor ogen ziet en je echt jezelf moet redden. Ok, kan uitdagend zijn, maar door dat je geen flikker ziet werkt het eerder frustrerend. Dat kan beter in een volgend deel.
Ben nu vooral aan het verzamelen en al mijn schepen op pad sturen. Meestal doe ik eerst de zeeslagen, maar nu alleen de noodzakelijke aangezien ik een Man o War ben kwijtgeraakt. Daar had ik er 2 van.
Wat ik trouwens wel erg jammer vind van buiten de Animus is dat je wel voor 15 computers een achievement krijgt, maar niet als je ze allemaal hebt. Die plaknotities precies hetzelfde.
Al met al wel een heel vermakelijke game, maar toch op momenten ook behoorlijk frustrerend.