^ Wordt naar gekeken.
Waren leuke races gister. Wel lastig krap baantje om met elkaar te racen, maar het ging erg goed met zo'n 5 man in de openingsfase van heat 2!
Tijdens de oefensessie reed ik met de zachte setup omdat ik dacht dat de auto in de slingerbochten veel in zijn ophanging zou leunen. Toen bedacht ik met dat de snelheid op het bochtige Bathurst hoger lagen met de harde setup.
Met de kwalificatie dus toch gekozen voor de harde setup. En dat was een goede keuze. Met een 1:26.1 was ik zo'n 3 tienden sneller dan de Tendermachine, die met een zachte tune zijn kwalificatie aflegde. 3 keer zat ik op een rondje van een 1:25.6 maar die rondes reed ik slordig uit.
Heat 1 mocht ik zo van pole starten. Na een aantal herstarts heb ik een aantal rondes kunnen blijven leiden totdat ik met een klein foutje mijn plekje verloor aan Tender, die stevig aan het duwen was. Rondje 6 reed ik de pit in en toen Tender 2 rondes daarna zijn pit uitkwam zat ik vlak achter zijn bumper. Vanaf dat moment verloor ik elk rondje ongeveer 1 seconde. Het bleek dat ik 6% van mijn motor heb verbrand bij het aan remmen van, ik denk, de bocht naar links in zijn 3 na het lange rechte stuk.
Heat 2 was vooral in de beginfase erg leuk. De hele top 6 bleef erg dicht bij elkaar rijden en dat was leuk en spannend. De race was 20 rondes lang maar toch koos ik voor een vroege pit om een vrije baan te creƫren. Helaas pushte ik harder dan dat ik kon rijden en reed daardoor af en toe slordig. In de slotfase vloog ik er nog hard af, net in de bandenstapel! Gigantisch geluk gehad dat ik daar geen schade op liep, maar Surrealistic en zijn volgers kwamen nog wel dichtbij.
[yt]6NBde8f3Ry0[/yt]
Ik dacht eerst nog van, ooh dat ga ik nog redden! Toch niet.
Tip! gebruik de youtube app om daar je filmpjes te uploaden. Sneller, betere kwaliteit (met geluid ) en het laad hier op mijn pc normaal. Onedrive laad hier super sloom altijd.
Laatst bewerkt: 16 apr 2014