1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Fargo

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 17 apr 2014.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zucht weer een serie voor op me lijstje. So little time. :mad:
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Eerste aflevering vond ik erg goed. De sfeer druipt er vanaf en Freeman, maar vooral Thornton zijn erg goed bezig.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Net gezien, haha bijzonder sfeertje.
    Freeman en Thornton zijn geniaal. :D
    Saulman en die gastjes uit Dexter ook. :cool:


    Sjeeeeeees, ik kom er nu achter dat Colin Hanks dus gewoon de zoon van Tom Hanks is. Mind fucked.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Net de film nog even in een rewatch gegooid, morgen aan de serie. Goed om te lezen dat de Coen-broers het script goed vinden.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow, veel grote acteurs weer! :eek:

    En ik zie nu dat het ook gewoon geschreven is door de Coens... verrassend. Ben nu wel erg benieuwd.

    @Fii: Was je dat neit opgevallen in Band of Brothers? Hij kwam me toen zóoooo bekend voor.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    ik ook :lol:
     
  8. bt2

    bt2 New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Was nog opzoek naar een serie om de tijd te doden tussen GoT afleveringen en Mad Men afleveringen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Haha nee. Kan me hem niet eens meer uit BoB herinneren. Ken hem voornamelijk van Dexter, zijn naam wist ik maar dat hij Tom's zoon was zou ik nooit achter komen. Maar nu ik hem zo zie is het echt Tom Junior. :lol:
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Eerste aflevering was tof _O_. Sfeertje en mooie muziek. Sterke cast ook, Freeman en Thornton zetten een sterke rol neer. Aflevering zat ook vol met verwijzingen naar de film dacht ik zo:

    De crashende auto op het begin, de politieagent die in bed wordt opgebeld en Thornton die wordt aangehouden waarbij Hanks nog even z'n papieren aan het invullen is. Is dit te vergezocht? Het heeft dan wel dezelfde naam maar het verhaal in de serie los van het verhaal in de film.

    Zoals altijd is het nu hopen dat de serie het niveau uit de pilot blijft houden.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Film nog niet gezien en die eerst maar eens een keer kijken. Werd nog niet gelijk enthousiast van de trailer van de serie, maar dat komt mogelijk omdat ik de film niet ken.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net de eerste episode gekeken op Netflix. Verdomd goed zeg, wow. Martin Freeman is uitstekend en Billy Bob is echt bad-ass.

    Die scene dat hij aan Colin Hanks de cop(Grimly) dreigt over kaarten met draken erop vroeger en dat dat nu niet meer het geval is. Het betekent echter niet dat er geen draken meer zijn...prachtige scene.

    De humor vond ik ook erg goed gedaan en de sfeer is perfect. Heel jammer
    dat die agent eraan ging, want ik vond hem een hele ok'je dude. Vraag me nu gelijk af waarom Billy Bob(Lorne) ineens weg was in die kelder. Ben ook benieuwd hoe alles verder zal gaan, want als Lorne het bewijsmateriaal (hamer) niet heeft meegenomen of verborgen, zullen ze Lester meteen linken met de moord op zijn vrouw.

    Beter blijft het zo sterk zeg.

    Op imdb zag ik iets over de episodes staan en de acteurs...maybe kan dit gezien worden als spoiler....

    Lijkt erop dat we nog maar vier episodes met Freeman en Billy Bob gaan zien. Zou wel heel jammer zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij speelde die replacement officier in BoB in de Ardennen afleveringen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Aflevering 2 is beschikbaar op Netflix.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Haha, geniale ep weer. Scene met vrouw aan de overkant. :lol:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond het zelf een wat mindere episode, niet slecht, maar er gebeurde eigenlijk maar weinig. Jammer dat hij niet net zo lang als de eerste episode was, maar ik was even vergeten dat een pilot soms langer duurt dan de rest.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vond ep 2 wel aardig. Odenkirk is ook weer briljant :).
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Briljante serie!

    Doet me een beetje aan Breaking Bad denken.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net aflevering 3 gekeken. Wel leuke aflevering, maar er gebeurd wel steeds minder per aflevering heb ik het idee. Maar goed, kan niet wachten op volgende week!

    Ik denk dat deze serie leuker is als je alle episodes achter elkaar kijkt :9
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Pace is iets langzamer ja, maar tot nu toe bevalt de serie goed. Sfeer wordt ook heel goed neergezet.
     

Deel Deze Pagina