Als ik een aantal Evo filmpjes terugkijk merk ik dat ik zelf ook vaak mijn eigen muziek op had staan. Doe ik normaal nooit, dus nee... de muziek is me nooit echt bevallen. Al heb ik Fusion te kort gespeeld om te zeggen hoe goed of slecht het deze keer is.
Ik vind deze style ook beduidend minder. Ondanks dat is die wel weer erg leuk. Vorige trials heb ik ook best wel kapot gespeeld. Denk dat deze het zelfde gaat ondervinden. Zal wel weer ff duren voordat andere weer vette tracks maken. Maar ze zullen wel leuker worden dan eerste door de nieuw mogelijkheden
Lekker is dat. Ik heb maar net 4 tracks gespeeld, staan er al gelijk 21 notifications. Allemaal friends die tijden van me hebben verbeterd. Ze mogen het er wel iets minder in wrijven!
Haha ja had ik ook. De tijden boeien mij pas bij de moeilijkere banen, de makkelijke banen vind ik wel goed als ik goud heb
Mijn tijden opslaan gaat iig al de hele tijd vreselijk traag. En nu zit ik al een paar minuten naar Saving... te staren. En toen ie wel iets zei te hebben opgeslagen deed ie het niet Mijn gouden medaille is foetsie bij Big Air. pfff
Speelt heerlijk als vanouds... Veel pluspunten maar ook 1 nadeel. Ik vind sommige laadtijden echt verschrikkelijk, weet niet of het aan de caching ligt of aan de servers of mijn internetverbinding. Voor een arcade game is ie niet snel I'm transities tussen bepaalde menuschermen. Het is net alsof ie verbinding maakt om updates eventueel binnen te halen en dat dat gepaard gaat met langere laadtijden. Dat is het enige nadeel, heb nu al veel meer plezier erin itt inFamous SS.
Laadtijden zijn echt lang voor next gen imo. Maar hebben jullie ook dat als je begint en hij telt af dat je kunt beginnen, dat de omgeving nog aan het laden is qua textures?
Yup. Is altijd al geweest bij Trials dus ik kijk er niet van op. Van de laadtijden overigens geen last. Alleen van de server laadtijden, maar dat is iets anders.
Iemand die hetzelfde heb. Ik heb de seasonpass geactiveerd en gedownload, maar in-game krijg ik nog steeds reclame shit of ik de seasonpass aan wilt schaffen...
Dat heb ik ook. Sterker nog, in de downloadlijst staat dat er een error was bij het downloaden van de season pass. Maar dat staat er ook bij een gratis suit, en toch kan ik die selecteren. Ik ga er iig gewoon van uit dat het goed is gegaan. We zullen het merken bij de eerste DLC!