[XOne] Trials Fusion

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 26 feb 2014.

?

Voor welk platform haal jij Trials Fusion?

1. Xbox 360

12,0%
  2. Xbox One

41,3%
  3. Playstation 4

42,7%
  4. PC

4,0%
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik verpruts ook elke keer snelle tijden omdat ik te druk bezig ben met truukjes doen en salto's maken :+

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Klinkt herkenbaar, verschrikkelijk om al die nutteloze dingen te doen en dan afgaan :+

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Iemand al die banen van de Master (moeilijkste) gehaald?

Zat gisteren vast en na 30minuten proberen,.... was ik gediskwalificeerd. Denk dat ik eerst maar een paar challenges ga rijden.

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wat een ************** spel af en toe. Expert als een baas aan het rijden. Foutloos tot de laatste jump(wtf!), ff als een baas een salto doen en prongelijk (vraag me niet waarom) op mijn hoofd landen en vervolgens na 45!!! Fouten die controler maar wegleggen en ps uitzetten.....

5. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik ga er vanavond mee aan de slag :)

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    En dan later weer oppakken en in 1x halen... Typisch Trials

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Mooi, dan kan ik straks aan jou hulp vragen. :b:;)

Zit echt vast bij die eerste.

Laatst bewerkt: 18 apr 2014
  8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Wat bij mij vaak werkt bij Trials is een track oefenen vlak voor het slapen gaan... Niet stressen want dan kun je niet meer slapen. ;)

Dan de dag erna opnieuw proberen en meestal lukt het dan ineens wel, en vaak nog makkelijk ook in recordtijd met minimale fouten! Net alsof je hersens het leerproces beter verwerken tijdens je slaap. :p

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  10. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Je kan trouwens bij de leaderboards alle filmpjes kijken van andere mensen. Mijn advies is als je nog niet zo goed bent om gewoon de 1000e plek oid te gaan bekijken maar je moet nooit dingen nadoen die je toch niet kan.

Anders toch even wachten op vanavond, ik kan je desnoods wel helpen in een partychat oid.

Als er interesse is, wil ik ook wel streamen via twitch anders :)

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Herkenbaar.. Heb dat heel erg met demons/dark souls..
    Zeg ook altijd dat Trials een soort van Dark Souls op de motor is :+

12. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Als ik echt moeite heb met een baan dan zorg ik ervoor dat ik elke checkpoint 10x achter mekaar foutloos doorkom, daarna de gehele race en dan wordt ik ook niet nerveus aangezien ik 'weet' dat ik het kan.

Het is gewoon oefenen en oefenen, goed kijken naar replays van andere mensen(waar landen ze, wat drukken ze in, hoeveel gas/rem en het belangrijkste WAT KAN IK NADOEN. wat die sickos op nummer 1 doen dat probeer ik ook niet eens na te doen, is namelijk een beetje zonde van mijn tijd, vingers en de fun :)

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Oh dat wist ik niet een, ga vanavond,.... als ik tijd heb, even kijken en wellicht dat ik dan verder kom.

Enkel ter info van waar ik vast zit.
    Bij de eerste level dus,... dan heb je een steile helling met een gat, daar overheen lukt wel, maar dan bovenaan die helling zit een rots die ver terug over de helling komt. Dus daar moet je een bunny-hop doen,... althans dat heb ik een paar honderd keer geprobeerd. :)

14. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Het nerveus worden heb ik vooral bij die toernooien.. Rij je vier banen foutloos, de vijfde en laatste track ook bijna, tot de laatste paar hindernissen. Dan slaat de verlamming toen door de adrenaline ofzo, gelijk hartslag 180! 8)
    Rij ik diezelfde tracks los gaan ze 9 van de 10 keer foutloos...

Oefenen, oefenen oefenen, en een net dat beetje extra talent hebben.
    Enkele extreme tracks krijg ikzelf ook niet platinum, en gaat denk ik ook nooit gebeuren hoeveel uren ik ook nog in Trials steek. Enkel weggelegd voor de wereldtop, de top-250 schat ik?

15. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Bij de 2e poging het level gehaald met 2 superloze fouten maar de truuk bij deze sprong is om naar voren geleund omhoog te rijden om vervolgens een supersnelle 'achter-voor' in te drukken.(*edit* Doh)

Maar je kan beter mijn gameplay gewoon bekijken denk ik :p

*EDIT*

Je kan nog beter de sprong (met het gat) met snelheid nemen. Daardoor heb je zoveel snelheid dat de moeilijke sprong veel makkelijker wordt, hierdoor hoef je namelijk maar eventjes te stoppen met naar voren leunen(waardoor je voorwiel van de grond komt) om daarna wel weer naar voren te leunen.

16. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Klopt het dat de achievements op de X1 in het Nederlands zijn. Haha. Zie bij Epiloque NL staan dat die de achievement 'Zonder zijwieltjes' heeft gehaald.

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Thx, ga dit proberen als het niet lukt kijk ik wel hoe jij het gedaan hebt!!

Wel knap dat je er zo makkelijk overheen knalt!! :) :thumbs:

18. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is hier een demo van op de xbox one? Ik zie hem nergens staan..

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    dikke tilt, ben de 5 na snelste met een fout :p

51.4 seconden maar 1 domme domme fout erin...

*edit*

Heb hem zojuist gehaald in 55 seconden voor de 240e plek, en heb er gelijk geen zin meer in :D

20. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    helaas niet

Deel Deze Pagina