Komt met die update ook dat je in een keer naar YT kan uploaden, want die facebook vind ik ook maar niets. Snap ook niet waarom ze hebben gekozen voor FB ipv YT een videosite En daarnaast hoop ik dat ze ook met een simpel tooltje komen om je videos zelf in te korten en knippen en plakken etc
Zie het niet? De uitgevers in japan wilde dat toen niet ofzo, ze gingen ermee in overleg... Zal nu de xbonert het wel heeft iig niet zo heel lang meer duren En je kunt je videos al in/afkorten voordat je hem upload, als je hem upload staat er een trim optie
Hoe neem je eigenlijk op nou? Heb het wel eens gedaan, maar kreeg niet echt iets in beeld. Ik heb trouwens nog nooit wat opgenomen en toch staan er allemaal filmpjes op Moet ik trouwens telkens naar system storage en dan captures of is er nog een andere plek waar ik die filmpjes kan bekijken? Ik wacht mooi met uploaden totdat YT erbij komt. Ga dat echt niet op FB pleuren
Fjietjiew. Nog even kloten met bewegen rondom Delsin, want beeld flipt nog te vaak. Maar gaat echt sweet, diafragma aanpassen. Bokeh, alles.
Bokeh is gewoon het wegblurren van de achtergrond, toch? Ik vind dit effect altijd wel mooi, maar het lukt me nooit om het te bereiken Alsof het een miniatuur brugje is. edit: Nacht en Neon blijft mooi. Niet zo artistiek allemaal als die van Fiasco, maar whatever. edit: Meer. ^Was me nooit eerder opgevallen dat je smoke dash nog de vorm heeft van Delsin. vanaf nu in een spoiler Spoiler wat een vreselijke compressie iedere keer. eh, ik zal wel stoppen. moet ik wel de game afsluiten, anders lukt het me niet om te stoppen
Het ziet er altijd zoveel beter uit op mijn tv edit: Fiasco, die van jou zien er scherper uit. Terwijl jij ook gewoon abload.de gebruikt. Wat voor magie gebruik je? edit2: Jaja, dit zijn de laatste voor vandaag. Ik weet het, jullie zijn allemaal teleurgesteld. Spoiler Volgens mij is het het resizen wat het nog lelijker maakt. Gelukkig zijn alle plaatjes klikbaar voor de iets minder crappy foto's.
Ik doe altijd verkleinen naar 640 en dan sharpen. Haha, zorgt altijd voor wat strakkere beelden. Anders zijn de screens helemaal lelijk. Je verkleint ze ook, maar kwaliteit gaat behoorlijk achteruit, waarschijnlijk omdat ze niet daadwerkelijk kleiner worden bij je.
Gewoon in Photoshop dan? Ik liet ze nu iedere keer door abload.de zelf resizen. Ingame. En dan natuurlijk de Share knop om de foto uiteindelijk te delen.