[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zoeken eerst spelers van je eigen rank, daarom duurt het wat langer

Send with Tapatalk HD for Android

2. Tijmen!

Tijmen! Love to code!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem voor de X360. Gave game, een keef wat nieuwe leuke toevoegingen. Dit maakt het wel een leuke nieuwe shooter. Met iets meer variatie en vernieuwing. Speel het nog steeds dagelijks!

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Sorry, maar waarschijnlijk een stomme vraag.

Kan nu zeg maar promoveren, maar dan ben ik dus alles kwijt wat ik unlocked heb,... toch?
    Terwijl ik nu nog niet eens alles van de wapens unlocked heb.

Kortom waarom zou ik dan promoveren naar gen1??? Op die manier kan ik toch nooit alle toebehoren van wapens unlocken??
    Ik ben al niet super goed,... heb soms wel mijn momenten, dus kan die voordelen van de unlockte dingen eigenlijk wel goed gebruiken.

Thx,....

Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat is jou keus. Je challenges en weapons en weapon unlocks worden inderdaad terug gezet naar die van een Level 1.

Het promoveren brengt wat challenge met zich mee. De eerste keer mag je gewoon promote, bij de volgende Generaties moet je challenges complete om te mogen promoveren. Ikzelf vind dit een leuke toevoeging.

Maar als jij niet wilt promoveren moet je dat niet doen... is jou keus. Ikzelf blijf gewoon promoveren, blijft toch leuk om up te levelen ipv gewoon op level 50 te zitten en niks meer kunnen unlocke op wat scopejes na.

Zelfde als CoD BO2. Ik ben gestopt met spelen toen ik 50 was op de laatste prestige en de wapens die ik wou al diamant had.

5. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Gisteren mn titanfall pack binnengekregen. Wat een belachelijk vette game. De eerste potjes was het allemaal wat veel en moest ik een en ander ontdekken. Maar nu, manman, die titan gevechten en als pilot tegen titan zijn echt tof. Wat een chaos en kabaal om je heen met een surround headset. Krijg er geen genoeg van.

Resetten de challenges van 'zoveel uur gespeeld' ook als je een gen omhoog gaat?

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jap die resetten ook. Althans zover ik weet in iedergeval de zoveel uur in een titan gespeeld etc challenges.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nog meer mensen hier die überhaupt niet aan spelen toekomen? Kom niet verder dan retrieving matchmaking list ... |:-

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oké duidelijk! Thanks

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Begint nu langzaam weer te werken. :)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    :)

14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    ik vind de game nog steeds overhyped voor de Xbox One.. had de graphics toch wel een tandje hoger en beter verwacht dan wat men nu laat zien. Daarnaast de hele vage singeplayer die absoluut geen meerwaarde heeft. Hij speelt lekker... maar dat doet Plants vs Zombie ook

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Interessant. M.b.t de Xbox natuurlijk. Voor PC is het niet zo verrassend. :+

Laatst bewerkt: 18 apr 2014
  16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens, moet zeggen dat ik de game al paar weken niet gespeeld heb en heb bij het aanzetten van de X1 niet een keer de neiging gehad om het spel op te starten.

De DLC ga ik ook niet halen, de game werd simpelweg erg snel saai.

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Thx, ik snap het.
    Het is idd leuk als je met name vaker speelt. Ik speel soms een paar weken niet en de lol voor mij is meer het 'echt' spelen. Dus denk dat ik voorlopig maar niet promoveer. :thumbs:

18. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erg snel saai? ik hoor overal een beetje dat het snel saai wordt maar ik heb dit totaal niet, het wallrunnen en alles klinkt eentonig maar hoe langer je de game speelt echt hoe beter de game wordt, verder in tegenstelling tot andere games zijn er genoeg maps en daarbij zijn de maps erg verschillend en zodra je de maps pas echt goed leert kennen dan wordt het pas echt leuk.
    Maarja meeste mensen hebben geen geduld en tijd hiervoor. Wel inderdaad voor dit soort games heb je geen X1 gekocht.

Laatst bewerkt: 18 apr 2014
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb er genoeg plezier in steeds. Genoeg maps, genoeg manieren van spelen, maps leren kennen voor de beste routes. Mensen roepen wel dat ze meer wapens willen hebben maar dat is niet altijd beter. Ten eerste is balancing van die wapens moeilijk en ten tweede. Ook al heb je veel wapens (zie BF4) mensen zullen altijd nog richting de "beste" wapens leunen.
    Net zoals met game modes. Je kan zoveel meer modes erin steken mensen zullen dan nog steeds het meest Hardpoint en Attrition spelen. Net zoals in BF4 waar iedereen het meest gewoon CQ speelt ook al heb je zoveel andere modes.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree met Hybrid en Bacci. De game verveeld mij ook nog steeds niet. Het mensen op allerlei manieren kunnen verassen, zelf je weg kunnen bepalen omdat je overal op en af kan vind ik awesome. Dat in combinatie met de snelle gameplay vind ik het top.

Maar voor sommige is het ook snel saai als er 10 uur per dag word gespeeld. Maat van mij precies hetzelfde. Zit te zeuren dat het nu al saai is, maar wel al meer als 5 dagen game tijd erop... Ja dan snap ik dat het saai kan worden.

Deel Deze Pagina