Idd. Meestal zie je dit soort screenshots voor de release en neem je ze met een korreltje zout. Maar hot damn.
Ik zie dat de game vaak op de bazar staat/stond. Weinig mensen die nog wachten op DLC dus? Ik hoop echt op nog leuke DLC voor de game...
Ja dat voegt niet veel toe waarschijnlijk. Die paper trail dlc ook tot part 4 gespeeld en toen gestopt boeide me allemaal niet zoveel.
Had hem ook verpatst zodra ik de platinum trofee had bereikt. Vond het niet echt waard om hem niet meer te spelen tot de DLC, en dan moet je nog maar afwachten hoe goed die wordt.
Net gisteren even het begin gespeeld, tot de eerste keuze zeg maar. Wat me opvalt is dat de gezichtsanimaties in de cutscenes écht goed zijn! Ook de muziek is erg nice.
Gisteren op normal uitgespeeld met good karma. Ik ga vandaag beginnen aan een 2e playthrough op Expert en voor evil karma. Ik moet alleen de evil trophy's en expert playthrough. De andere heb ik allemaal al.
Evil op expert is heel goed te doen. In het begin ff uitkijken totdat je je powers hebt, daarna breeze je door de game!
Ik twijfel over een 2e run op expert... die 3e 'eindbaas' lijkt me dan extra irritant...? Spoiler die waar je video power krijgt
Die vreesde ik ook een beetje...maar ik had die juist echt erg simpel neer de 2de keer, binnen paar minuten en meteen de 1ste try.
Dit dus. Ik heb enorm gevloekt bij die baas op normal. Maar in mijn tweede pt op expert ging hij zo neer in een keer. Eindbaas ook. Denk omdat je de game beter onder de knie hebt en de spanning eraf is ...
Aantal uren gespeeld, maar echt veel herhalingen niet normaal. Elke District heeft de zelfde missies en dingen om kapot te maken of te halen. Kwam op een gegeven moment even mijn neus gaten uit haha. Spoiler Neo power is fucking aswome! Dat maakt het toch weer deels goed.
ja,die tweede power is idd heel gaaf. Had wat mij betreft ook de enige power in de game mogen zijn....
Yup, maar 1 power in de game is te weinig. Ik switch regelmatig wel over. En vind het wel wat hebben nieuwe powers krijgen. Nu ik hier toch ben; Hoe haal ik de Trofie 45 seconden in de lucht blijven?