[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet dan wel een versie kopen of ik zie het verkeerd..

2. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Gisteren een beta key ontvangen van Bethesda voor aankomend weekend. Heb gekozen voor de pc versie, aangezien ik geen next gen console heb. Ik ben benieuwd hoe dat het speelt en hoe het er nu inmiddels uitziet.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ook, kan nu ook als Imperial spelen. Het is trouwens de laatste grootschalige bèta die wordt gehouden.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Oja, beta was er ook nog vorig weekend :+

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    heb ook een Beta key, voor de pc. spel geinstalleerd, char gemaakt. kom niet eens de gevangenis uit. Aaaaand im back to wow.
    besturing was wel even wenen, maar daar valt door heen te komen.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enige idee of er nog een console beta komt?

7. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoop het echt, maar ik denk het niet. Call it a hunch

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop en denk toch van wel nog. Bij gamer.nl zijn ze niet zo te spreken over TESO. Heb verder eigenlijk nog weinig reviews gezien ...

9. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De reviews die ik gezien zijn wel redelijk positief. Ook een 8 gemiddeld op metacritic klinkt niet verkeerd. De grootste twijfel bij mij is nog de monthly subscription

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat die zou komen na de PC release.

Vond wel deze link: http://blog.us.playstation.com/2014/01/28/the-elder-scrolls-online-on-ps4-your-questions-answered/ ,maar als je onderaan de pagina naar op de link klikt om up te signen voor de beta werkt de link niet.

Lijkt mij verstandig dat er wel een console beta komt. PC beta was verre van vlekkeloos. Vooral hoe verder de beta kwam. Console zal het nog wel moeilijker gaan lopen en ik heb eerlijk gezegd geen zin om dadelijk op de release een game vol fouten te spelen.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Video review, erg duidelijke review:

Heb er zin in. Klinkt goed! :thumbs:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Negatieve punten zijn allemaal te verkomen. Had vooral moeite met de open dungeons.

13. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Zo, dat ziet er aanzienlijk beter uit dan ik had verwacht zeg! Als ik nog tijd had voor een MMO, was ik hier zeker aan begonnen :)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alleen al voor het exploren vd wereld wil ik em spelen!

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze zeggen wel dat het niet zo open is als in de SP delen. Maar aan de andere kant is het daar natuurlijk ook een MMO voor. De meeste minpunten die ze in deze video hebben horen ook gewoon bij een MMO. Ik zie ze daarom ook niet als minpunten.

Wel het wachten op een boss in een dungeon tot hij weer spawned vind ik raar. Snap niet waarom deze gewoon open zijn...

16. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Vet toch, beetje server hoppen tot je er een vindt waar wij wel gespawned is.

Lekker nostalgisch.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap dit soort spellen nooit. Het lijkt mij zo onhandig om met zoveel in zo'n server te zitten, en met 10 man 1 vijand moeten verslaan. Het ziet er echt enorm chaotisch uit.

Dit soort online games zijn niet voor mij weg gelegd denk ik. :9 Terwijl ik gek ben op de single player Elder Scrolls games.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook liever een single player ES hoor :) Maar de kans om heel Tamriel in 1 game te kunnen exploren kan ik niet voorbij laten gaan :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vraag me af hoe lang je voor de game moet betalen. Lees zoveel negatieve berichten op diverse fora. Denk dat de verkoop zo tegen gaat vallen dat de fee omlaag of zelfs helemaal weg zal gaan. Aan de ene kant zonde want als de fee weg gaat kun je de game ook afschrijven.

20. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik ben ook zeer benieuwd wat de ontwikkelingen gaan zijn met deze game. Ik vind het lastig. Soms lijkt deze game me echt super, en soms doet het me niks. Ik wacht nog even af met aanschaffen. Als die zonder subscription komt ga ik em denk wel proberen. Juni komt al snel dichterbij

Deel Deze Pagina