Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zijn er mensen die mij willen helpen met bombs deliveren in obliteration? Heb het aardig veel gespeeld, maar het is verdomde lastig om in je eentje die 5 bommen te planten voor de trophy.

Op de PS4 that is.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    mooie actie hybrid :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook wel slecht eigenlijk die spawn. Zal eigenlijk niet mogen.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Gelukkig dat je zelf zo eerlijk bent ;)! Neemt niet weg dat ze nog even neer moeten natuurlijk, en dat je vaker een spawnkill als multikill krijgt.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wow _O_ voor het eerst in een goedwerkende Squad gezeten met bf4. Mad, Japyoo en nog wat Nederlanders. Dan win je wel elk potje en sta je flink positief.. Verschil was echt huge itt alleen spelen

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Moet je nagaan als je met members speelt die ook daadwerkelijk goed zijn in de game:+

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies,

Zoals ik. Hahahahahaha

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook niet een game om alleen te spelen. Dan vind ik de game ook echt geen reet aan. Als er niemand online is ga ik ook geen BF spelen.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb zo'n 80-90% van de tijd alleen gespeeld (of samen met huisgenoten en dan een beetje doorwisselen). Inmiddels zit ik een paar weken in een clan en speel ik steeds vaker samen met 5-8 mensen. Waar ik alleen ongeveer 8-10k combat score per potje haal, gaat dit met mijn clan al snel naar 15-20k per potje. Het is vooral veel leuker om samen te spelen en de overwinning over de streep te trekken.

Zijn er hier nog mensen die dagelijks op de X1 spelen? Ik zie eigenlijk alleen Rivanov en Hybrid wel eens online uit de XBW squad, maar verder zit iedereen op de PS4?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin eindelijk de AEK tof te vinden in BF4. Was mijn favoriete wapen in BF3 maar de BF4 versie vond ik gewoon niet fijn om een of andere reden. Geluid van de wapen was ook anders en had soms het gevoel dat sommige kogels gewoon verdwenen als je schoot met dat wapen. Maar heb nu een supressor erop zitten en hij schiet opeens zoveel fijner. Mid range targets kan ik er zelfs makkelijk mee raken. Zal wel allemaal een placebo effect zijn maar ben al blij dat ik eindelijk de AEK weer tof vind. Blijft toch nostalgie voor mij hehe.

12. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik speel op het moment niet dagelijks meer op de X1 , eigenlijk na Titanfall niet echt meer gespeeld maar komt ook omdat het niet allemaal lekker loopt bij BF en zit
    te wachten op rent a server.

maar ik zal het zeker weer gaan spelen binnenkort want het blijft voor mij mijn main game.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel echt zelden Assault. Als ik dat speel is het eigenlijk alleen met de Ace23. Heb wel even de nieuwe (AR160) geprobeerd maar nog niet genoeg attachments om er iets zinnings over te zeggen.

Is er al een datum bekend. Zit hier ook op te wachten. Heb ik liever dan nieuwe maps die voor niemand speelbaar zijn.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja speel ook altijd met de ACE 23, M416 of heel soms SCAR. Vind de AEK wel fijn op kleine maps zoals Flood Zone of Zavod. Zeker in de gebouwen.

15. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik speel redelijk vaak assault, en dan vooral met de M416, AEK, F2000, SCAR en de AUG. IMO is de M416 verreweg de beste AR uit de game. Van dichtbij is het ding redelijk goed, en van afstand is het verreweg de beste AR die je kunt hebben.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor echte afstand zijn nog lagere RPM wapens nog beter. Zoals de SAR en AK12.
    Lage recoil, spread is bijna niks. Maar ja van dichtbij ben je dan altijd de sjaak dus daarom ga ik persoonlijk nooit lager dan 700rpm.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga op afstand ook vaak voor de lage RPM. Weinig recoil en spread idd en vaak ook de hoogste damage.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm dat valt opzich wel mee, maar het verschil is wel enorm. Dacht dat het wel meeviel aangezien je nu 32 vs. 32 hebt, maar het verschil is nog net zo erg als in BF3

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2014
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel ook best vaak alleen. Gaat meestal wel goed.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Alleen spelen vind ik ook een stuk minder leuk, dan doe ik liever een andere game.

Deel Deze Pagina