[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je de meeste kaarten al hebt dust je veel. En van alle golden cards maak ik ook dust. Uiteindelijk gaat het hard.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm of ik nu ranked of player match doe ik kom alleen tegen tegenstanders met gelijkwaardige kwaliteit. Ik wil af en toe even een met een class spelen die ik niet vaak gebruik in combinatie met een makkelijk potje 8)

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Beware the Curse of Naxxramas!

Nieuwe content ziet er goed uit.
    Zit een legendary bij die je 2x deathrattle laat doen met 1 kaart :) leuke combo's!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Leuke combo met Silvanas of Cairne Bloodhoof :+

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook eens wat gespeeld met druid, z'n hero power vind ik maar slecht maar bij zijn kaarten zit wel wat leuk spul :).. Vooral de +2/2 dingen bevallen mij wel:)..

Maarja ik merk nu wel dat ik echt meer legendary kaarten nodig heb, ik mis de echte killer kaarten om naar toe te werken. Ook een kaart als Lee roy moet ik nu wel eens bemachtigen.. En dan heb ik ook al meerdere malen een kaart gezien die aan 't einde van de beurt een super kaart geeft, argh give me8)

MetalSonicNL#3802

Lijkt me leuk als jullie mij toevoegen :)

Laatst bewerkt: 14 apr 2014
  6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Midrange watcher Druid van Strifecro is een deck dat ik iedereen kan aanraden, zeker als je begint. Het deck is niet ingewikkeld en je leert hoe je tegen verschillende soorten decks moet spelen. Je hebt wel 2 epics nodig, ancient of lore, die absoluut een must zijn. Verder heb je alleen wat rares nodig. Decklists die je op internet ziet hebben veel Legendarys erin zitten, maar die heb je niet nodig om het deck goed te spelen.

Heb zelf ook nog een tijdje geleveld met Watcher druid. Totdat ik naar Zoo moest switchen aangezien dit deck zwak is tegen Handlock en Controle Warrior.

Heb je request gestuurd en in de startpost toegevoegd.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Probeer zoo is.. Cheap Deck om te maken.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zoo van Reynad is idd erg goed. Kan het alleen niet aanraden voor beginners aangezien het deck zo simpel is dat je er niks van leert. Iedere Zoo vs Zoo match voor mij is een freewin omdat je blijkbaar enorm slecht kan zijn en toch een hoge rank kan halen. Het is ongelofelijk hoeveel misplays mn tegenstanders maken tegen mij 8)

Tegen Zoo altijd de argent squire bubble weghalen. Je moet ook weten wanneer je moet traden. Hou altijd in je achterhoofd dat Zoo Minions +2 attack kunnen krijgen of +1/1 met defender of argus.

Heb nu compleet mn Zoo deck overhoop gegooid tegen hunters. Bluegill eruit voor Argent Commander en Cleric voor Dark Iron Dwarf. Mn oude build was beter in Zoo vs Zoo en sneller. Helaas kom je nu alleen maar Hunters tegen. Ik ben nu minder kwetsbaar voor explosive trap, hoef minder minions op mn board te spammen om op curve te blijven. Dit werkt al een stuk beter.

Ben flink in rank gedaald sinds ik verschillende decks aan het spelen ben. Maar gelukkig weer naar 5 geklommen met een zelfgemaakt Paladin deck.

Oh ja, de reden waarom je alleen Hunters tegenkomt momenteel:
    http://i.imgur.com/CUnZQ1E.jpg

Kolento is zowel nummer 1 op de EU als NA ermee geworden.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :9 zijn hunter deck is heerlijk, die van mij lijkt er best op, 2 kaarten anders. Net even een 6 win streak _O_
    Maarja dat goud druppelt nog niet echt binnen, wellicht toch maar eens zo'n setje deks kopen. Ik krijg die legendarys maar niet ;/

Laatst bewerkt: 15 apr 2014
  10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    yes, het is nu uit op de Ipad. vanmorgen binnen kunnen halen. vanmiddag maar even testen hoe het gaat.

11. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is een 'Zoo-deck' als ik vragen mag?:{

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een Warlock deck dat veel 1-drops, 2-drops en 3-drops heeft. Ook heel veel minions die buffs geven. Strategie is je minions buffen en traden met grotere minions. Het idee is dat jij altijd je board blijft ontwikkelen en je tegenstander steeds meer achter loopt.

De naam Zoo komt van een Magic the Gathering deck dat de zelfde soort strategie heeft blijkbaar. Maar dan met heel veel dieren erin. :+

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Paladin gaat lekker, zelfs op level 14 pak ik wins (voor mij heel wat). Leukste vind ik nog wel dat 't mijn eerste goed lopende deck is op basis van mijn eigen inzicht. Geen rechtstreekse kopie van een pro deck oid.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laat je list maar zien dan :+

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sure :)

eigenlijk heb ik nog 1 equality nodig, en dan kan ik vaker de combo doen van 2 damage to all enemy's met alle enemy's 1 health

Maarja deze paladeck laat mij in 't begin niet in de steek, als ik de eerste 4-5 turns board control heb kan ik daarna gaan buffen en dan komt 't vaak wel goed.

Uiteraard zijn tips altijd welkom!

Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha handlocks vinden mn brawls niet leuk

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Altijd nice, de freewins van mensen die al legendary rank zijn. Aangezien legendary spelers geen reden meer hebben om nog Hunter te spelen.

Ladder so much fun woohoo! \o/\o/

Mijn huidige Hunterlist. Pretty much de standaard Hunter die je tegenkomt. Het is een beetje een mix tussen de Lifechoach hunter(de eerste populaire hunter list) en de Kolento hunter(De list van Kolento die ook heel goed is tegen andere hunters)

Mijn lijst spreekt voor zich. Het heeft alle overpowered hunter kaarten erin. Hunters mark is een assasinate voor 0 mana, flare is goed tegen andere hunters met traps, classes met secrets en het is cardcycle, dus je krijgt je combos eerder. Stonetusk boar is geen turn 1 play maar een combo kaart. Je kan het combineren met buzzard voor meer cycle, houndmaster voor een 3/3 met charge, huntersmark voor een 1 mana removal of met timber wolf voor extra damage. timberwolf speel je meestal met unleash plus buzzard. Owl en Hyena zijn situationeel, soms zijn ze handig en ze combineren natuurlijk geweldig in dit deck met de beast synergy. Explosive trap 2x want soms kom je een rushdeck of verdwaalde ZooLock tegen. Altijd in je starthand bewaren als je een aggro of Zoo deck verwacht. 1x Bow, soms is het handig. 2 bows is meestal overkill. Op turn 3 wil je liever animal companion of Mukla spelen. Gevolgd door een Houndmaster. Leeroy is een combo onderdeel(unleash, natuurlijk) of finisher van het deck. Tundra rihno zit erin als experiment, de meeste hunter decks spelen iets anders. De rhino figureert meer als removal bait voor je highmane, maar als het blijft liggen voor 1 beurt weet je dat je hebt gewonnen :+ Het geeft alle beast charge dus ook aan je Highmane, Mukla en Hyena die je flink kan buffen.

Highmane is de reden waarom dit de overpowered Hunterdeck is. Je tegenstander krijgt de keus, z'n board volgooien en verliezen door unleash, 1 grote minion spelen en verliezen door hunters mark, of slowplayen en verliezen van Highmane aangezien je tegenstander geen goed antwoord tegen Highmane heeft met een leeg board.

Laatst bewerkt: 19 apr 2014
  18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Bedoelen jullie met ladder rankt?
    Ben nu bezig met rankt. Van de 3 potjes 2 gewonnen. Laatste was wel weer lekker. Was aan de verliezende hand. Maar het toch om kunnen draaien. Resultaat. Van 30 - 8 achter stand gewonnen. Begin het nut van die buf kaarten nu te snappen. Lachen als je daar door alles kan omdraaien.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ladder is ranked constructed idd.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oeh dit spel is best fun!

Ik ben normaal niet zo van de cardgames, maar in Warcraft stijl vind ik het tot nu toe zeker leuk :)

Deel Deze Pagina