Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Son of Batman

Was ok. Niet de beste DC animated film.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    21 Jump Street was grappiger dan ik verwacht, leuk tussendoortje.

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Pitch black gezien. Toffe sci-fi met Vin Diesel. Daaropvolgend ook nog Dark fury gekeken. Animatie vervolg op Pitch black (of voorloper van Chronicles of Riddick). Kort, maar leuk.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat te denken om een XBW film van de maand topic aan te maken. In de eerste 2 dagen van de maand kan iedereen zich aanmelden. En na 2 dagen word iemand random gekozen en die mag de film van de maand beslissen, (of zegt al de film die ze gekozen hebben gelijk tijdens het aanmelden, maar de eerste optie lijkt me leuker denk ik?) die iedereen die het wilt probeert te kijken.

Een idee? Of niemand daar interesse in?
    Mogen alle films zijn.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Doen!

Transcendence overigens nu al gigantisch geflopt. Depp (buiten zijn voice in Rango) is echt dramatisch geworden. Beetje retard geworden na te vaak Jack Sparrow te zijn.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Klinkt leuk :) I vote Jagten :cool: Ook leuk naderhand een korte impressie te plaatsen van wat je ervan vond.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Leuk idee hyb! Ik check dit topic regelmatig als ik een film wil zien.

The secret life of Walter mitty.

Geinige feelgoodfilm, maar doet niets speciaals.
    7/10

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Transcendence leek me wel interessant eigenlijk.

Sent from my Willem9000

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cool. Zal dan straks even kijken. Zal denk ik wel leuk zijn dat diegene pas de film zegt als die gekozen is om te kiezen. Zoals ik zei mogen alle films zijn. Iedereen heeft wel een favoriet waar van je wilt dat meerdere mensen hem zien. Hoeven echt geen nieuwe films te zijn die net zijn uitgekomen. Misschien doen we er een voor deze maand nog als soort van test. :)

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Leuk concept.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zeg doen!

Lijkt me nu al een leuke topic die ook echt wat kan toevoegen. ;-)

Misschien om de 2 weken een film?

Maand lijkt wel erg lang en dan kunnen er maar 12 gekozen worden in een jaar tijd. Het medium film heeft namelijk zoveel te bieden en andere gebruikers kunnen juist met deze topic het blikveld van andere verbreden.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Leuk idee :) Check hier ook vaak voor tips :)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tof idee. Wel iets wat beter in een aparte thread past. Uiteraard de film kiezen nadat je gekozen bent, dat houdt het spannend.

No trolls allowed ofc :+

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heeft het dan verder nog nut, behalve dat een random persoon een random film noemt?
    Kijk flink wat films, maar aanraders (en dan niet de populaire mainstream films, maar meer de onbekende toppers) zijn altijd welkom. :)

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    The Amazing Spiderman 2

De eerste Amazing Spiderman vond ik een verassing. Deze was leuk, vermakelijk en de chemie tussen Spiderman en Gwen Stacy ( Garfield en Stone ) was geweldig. Eindelijk weer een Spiderman film waarin Spiderman ook daadwerkelijk is zoals in de comics. Enfin, kan wel een hele uitleg geven ... maar de echte comic-junkies zullen het vast snappen :+ Nooit echt fan geweest van Tobey Maguire als Spiderman.

Helaas heeft ook TASM2 last van het sequel-virus. Er word teveel in één film gepropt en dat komt de film niet ten goede. De film probeert vragen op te lossen die in het vorige deel gesteld werden. Wie zijn de ouders van Peter Parker nou precies? Wat heeft OsCorp er allemaal mee te maken? Waarom word er op Spiderman gejaagd door OsCorp? Tel daarbij op dat je 3 bad-guys in de film hebt en je bent al gauw de "rode draad" kwijt. Jamie Foxx en Dane DeHaan spelen trouwens prima. Op wat zeer cheesy one-liners na doen ze het prima met het matige materiaal wat ze hebben.

Beste moment in de film?
    Het einde. Gevecht tussen de Goblin en Spiderman. Waarbij uiteindelijk Gwen Stacy dood gaat na een reddings poging van Spiderman. Ook hier zit weer wat "cheese" in natuurlijk. Het web wat Spiderman schiet vormt een "handje". Totaal niet nodig. De dood van Gwen Stacy is niet helemaal hetzelfde als uit de stripboeken. Enfin, als je de film zelf ziet word het je ook TE vaak duidelijk gemaakt dat ze de pijp uit gaat. Het gevecht tussen Spiderman en Electro was ook leuk maar dat vond ik met vlagen net iets uit een videogame :mad:
    Anyway, een gemiste kans. Zeker na het succesvolle eerste deel. Deze kan je vergelijken met Spiderman 3. Een sequel die te "vol" zit. Zoek je een vermakelijke film, waarbij de CGI in orde is en maakt een dosis ( soms tenenkrommende ) one-liners je niet uit dan zal The Amazing Spiderman 2 je bevallen.

6/10

/end rant

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Thanks voor je review. Ik ga er donderdag heen met mijn broertje op zijn kosten. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, maar zal hem tegen die tijd eens op je recensie wijzen. :thumbs:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maak een aparte thread

Tsja nut. Het is leuk om toch eens een film te kijken die iemand anders echt aanraad die je misschien nooit had gezien of van plan was om te kijken. En ook kijken aardig was mensen dezelfde film wat hopelijk een discussie creëert. :)

Had zelf meer een maand in gedachten. Genoeg tijd voor iedereen om hem rustig te kunnen kijken. 2 weken is misschien te kort met al de series en films die iedereen kijkt?
    Daarnaast moet ik dan ook een andere naam kiezen voor het topic. :+

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat kan op zich wel interessant zijn. Lijkt mij dan ook wel leuk als cijfers bijgehouden worden, dat je aan het eind van de maand een gemiddeld cijfer van de kijkers hebt, in vergelijk met het cijfer van de 'filmkiezer'. En dan heb je na een jaar een leuk overzicht.
    Wordt denk alleen lastig om dat (eenvoudig) bij te houden, zeker als je de cijfers / oordelen tussen de discussies uit moet vissen.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zolang iemand dikgedrukt een cijfer neerzet is dat niet zo moeilijk hoor ;) of een lijstje die je quote met het cijfer?

Ik denk dat een maandje perfect is. Dat moet ik wel redden :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Precies doen we hier toch ook altijd? Als member A voor april een titel geeft kunnen we daarna vervolgens de film kijken/discussiëren en eventueel een review plaatsen na het kijken van de film.

Deel Deze Pagina