Fifa 13, maar ben bang dat je die ook niet kan verkopen. Ach, 130 euro is nog wel te doen. Want 2e hands spellen werken altijd goed en zijn ook niet zo duur.
Als je persona 4 erbij koopt heb je voorlopig geen andere spellen meer nodig, en volgens mij was PS+ ook al aangeraden? Zo niet is PS+ wel echt een must, vooral door uncharted en gravity rush. Fifa 13... hmmm was dat niet een code die al was verlopen ? Heb zulke verhalen gehoord dat de code's die in dit pakket zit verlopen zijn wanneer je hem krijgt ofzo.
Zij hebben bericht gekregen van Sony dat de datum van die codes zijn verlengd. Op budgetgaming staat zefls een mail hiervan.
Ik wacht nog tot Persona 4 eens wat goedkoper in de Store wordt. Heb hem liever digitaal, op 1 kaartje, zodat je altijd je save ook op datzelfde kaartje hebt. Of fysiek, maar die is ook nog aan de prijzige kant .
Heb hem ook digitaal, puur vanwege de aanbieding toen en omdat je hem dan altijd bij je hebt. Alleen hij is is wel 3 gb ofzo dus als je een kleine memory kaart hebt...
Waarom gaat die kut Intertoys niet mee met een prijs? Overal 40 en bij hun 50, maar nee dat mag niet... zo kom ik nooit van die Intertoys 25 euro kadobon af!
Echt een kut winkel. Ik was in Enschede waar de Media Markt gelijk tegenover zit en zelfs na een belletje niet meegaan met de prijs. Anders had ik die game voor 15 kunnen hebben!
Lees op internet dat er een Netflix app zou moeten zijn voor de Vita. Maar in de store zie ik hem niet. Is deze op een andere manier te verkrijgen?
Vreemd, neem contact op met Sony? Of kijk eens wat Youtube tutorials! Engelse zijn er genoeg, doe ze precies naar.