[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.959
    Ik heb nu de Demon set (iig 3 ervan, maar alle 4 de voordelen heb ik dmv een legendary die die shit reduced), maar bijv m'n Demon's Cage (http://us.battle.net/d3/en/artisan/blacksmith/recipe/demons-cage) heeft wel 6% minder damage en 4% minder Toughness dan de armor die ik hiervoor droeg en hetzelfde geldt ongeveer voor m'n legs. Dus ik ga wel in damage omlaag, maar ik heb wel de voordelen van de set. Wat is nou beter? Ik wil gewoon zoveel mogelijk damage kunnen doen. :+

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Poep set bonuses.

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.959
    Dat dacht ik al idd. :)
    Welke set vind je wel goed?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem aan dat je zelf ook zit dat de setbonus je 0,0 dps increase geeft.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb deze game tijdens de release een weekje of 2 gespeeld en een level 60 monk gehaald. Wat is er tegenwoordig allemaal veranderd? De uitbreiding van 30€ heb ik niet, maar is deze nodig om bijvoorbeeld level 70 te worden? En de AH schijnt dicht te zijn?

Kortom, wat is anno 2014 leuk om te doen in Diablo?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Niet alleen campaign? Kun je dat misschien een beetje verder toelichten? Ik heb de uitbreiding nog geeneens overwogen omdat de game een beetje tegenviel.

Diablo 3 vond ik geen slechte game, maar ik begrijp niet hoe iedereen hier zoveel uren in kwijt kan. Simpelweg de 4 verschillende single player levels 100.000x doorspelen verveelde mij na drie keer. Waarom zou ik €25 betalen voor een 5de level die je na een uur ook uitgespeeld hebt? Volgens mij doe ik iets fout, of heb ik iets gemist ofzo.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt nu bounties en rift runs. Die geven allemaal extra loot en zijn een stuk fijner om te spelen dan steeds weer de campaign te doen. Je kunt een blacksmith levelen, wat al eerder kon, even als een jeweler, enchanter. Daar naast is het Paragon systeem iets uitgebreid, waarbij je bij elk level, het gaat on eindig door, een skill point krijgt die het beste eerst in damage increase gestoken kan worden. En het speelt voor mijn gevoel allemaal veel soepeler en fijner, uiteraard wanneer men geen DDOS aanvallen pleegt. Je zou eigenlijks een goede review of gameplay video moeten opzoeken, maar het is allemaal veel toffer dan het origineel. 25 euro is het wel waard hoor. ;)

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.959
    Je hebt ook de adventure mode, kan je ook delen uit de sp herspelen maar dan met speciale bounties en rifts. Is leuk, alleen snap ik imo ook niet dat men hier honderden uren mee zoet kan zijn.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Net even de 2.0 Patch filmpje gekregen en de update van 15GB ofzo is ook eindelijk binnen. Toch wel weer zin gekregen om D3 te spelen! Al ben ik nog niet zo enthousiast over RoS.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Komt nog wel, maar daarvoor moet je eerst wat meer ervaring op doen met het lootsysteem. Campaign is alleen de opening bijzonder, de rest boeit niet. Adventure mode ga je heel tof vinden denk ik. :thumbs:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik persoonlijk kan de game ook maar max 30-60min spelen, dan ben ik er ook al klaar mee hoor.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat heb ik ook, al kan ik het dan wel bijna elke dag 30-60 minuten doen. Ik speel nu het liefst met groepen en dan solo normal of hard. Of split zoals ze het noemen. Dan is het best wel leuk en aan het einde 2 of 3 van die kistjes openen. Helaas spelen de meeste groepen maar een enkele act vol met bounties, om daarna weer weg te gaan. :'-( Dat laatste verpest voor mij nog wel eens het plezier in de game.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Edit: Heb ik de uitbreiding gekocht (voor €22.95 kon ik het toch niet laten) en nu werkt de key niet. Waarschijnlijk door maintenance bij Blizzard, maar aangezien het pasen is zal het wel niks worden vandaag :'-(.

Edit 2: En binnen een uur een nieuwe code! Top van gamecard.net.

Laatst bewerkt: 21 apr 2014
  15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders gruwelijk veel last van lag?

16. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen twee dagen wel ja, flinke lag spikes.

Vorige week zaterdag was het ook (zal wat drukker geweest zijn) kostte me wel mijn barb :mad:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ahhhh lagspike mausoleum :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same here, vannacht was helemaal een pain in the ass. Kreeg niet eens fatsoenlijk een rift run solo gedaan. :mad:

Aub geen aanvallen. :mad:

19. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Och och och de legendary drops zijn weer gewoon kut de laatste 3 dagen en kadala valt ook niet over te spreken. :mad:

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    En ik maar denken dat die lag aan mij lag. Wat irritant dat een SP only game lagged zeg. Inmiddels begonnen aan Act 5 op Master en heb mijn eerste legendaries en groene items gevonden. Ben benieuwd naar de adventure mode!

Deel Deze Pagina