Ik zit vooral te denken om Arc te rollen en deze uiteindelijk Bard te maken. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
White Mage of Scholar kan ook handig zijn als we samen gaan spelen. Aangezien deze healen kan ik ook als Conjurer beginnen. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Arcanist-Summoner. Ben nu nog maar leveltje 2, ben wat kleine quests aan het doen ter inleiding, en het bevalt me nu al beter dan de PS3 versie (beta gespeeld). De touchpad op de DS4 controller is echt een geweldige toevoeging voor deze game, speelt een stuk fijner! Ook de begin-plek voor deze class bevalt me veel beter dan die ik op de PS3 had, deze ziet er veel leuker uit.
Ben een beetje aan het rondzoeken en ik denk eraan om te beginnen met een Lancer, marauder of een gladiator.
Ik ga een Conjurer maken die een White Mage word en dan kan ik ons healen. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Ben momenteel Monk (MeleeDPS) maar zit te denken om Paladin (Tank) erbij te pakken. Sowieso wil ik nog een paar jobs levellen voor de cross class skills die je ervan kunt misbruiken Misschien handig om een rijtje te maken met PSN Naam, server en Char naam en die steeds in quote aan te vullen ofzo Code: Dr0kz - MoistGeorge Server: Cerberus Character: Valka Cromfell - Monk
Controls zijn idd stukker beter op de PS4. Touchpad heeft eindelijk een functie gekregen voor mij. Ga beginnen als Gladiator om straks Warrior te kunnen spelen. Sunstorm__GT (2x underscore) = PSN acc.
Dat was er eest nog niet Code: Dr0kz - MoistGeorge Server: Cerberus Character: Valka Cromfell - Monk Conquistador - Alvanosa Server: Cerberus Character: Alvanosa Lanorth - White Mage Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Ik ga m morgenavond ook aanschaffen, kom ook wel op Cerberus dan. Nog geen idee wat voor class ik ga spelen of hoe lang ik de game uberhaupt zal spelen.
Code: Dr0kz - MoistGeorge Server: Cerberus Character: Valka Cromfell - Monk Conquistador - Alvanosa Server: Cerberus Character: Alvanosa Lanorth - White Mage GForce - Sunstorm__GT Server: Cerberus Character: Shinra Prime - Warrior
Nice! Tot nu toe goede variatie! Code: Dr0kz - MoistGeorge Server: Cerberus Character: Valka Cromfell - Monk Conquistador - Alvanosa Server: Cerberus Character: Alvanosa Lanorth - White Mage GForce - Sunstorm__GT Server: Cerberus Character: Shinra Prime - Warrior MAD 1976 - MAD-1976 Server: Cerberus Character: Shadowflame Dark - Arcanist (summoner)
Dus jullie zitten allemaal op Cerberus nu? Ik kan altijd nog een nieuw character aanmaken en af en toe eens komen kijken haha. Mijn eigen character transferen doe ik maar niet, aangezien ik wel in een fijne Nederlandse groep zit op moment. Wellicht ook handig om de characternamen te posten, zodat iemand een LS of FC kan beginnen en de mensen toevoegd. Ik heb volgens mij nog een character op Ragnarok welke lv 30 SMN en MNK is, misschien dat ik die overzet zodat ik niet alles opnieuw hoef te doen
Ja jammer genoeg kan ik er geen op Ragnarok aanmaken, overigens posten we wel onze ingame name hoor Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk