Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ze zijn mij binnenkort kwijt als ze het gebruiken van buitenlandse DNS-servers zo blijven tegenwerken. Ik kan nu wéér geen Netflix kijken op m'n PS3. Echt om schijtziek van te worden. Voor dat zielige Nederlandse aanbod ga ik geen 8 euro (of later meer) in de maand betalen aangezien ik er toch nooit naar kijk.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Waarom dan niet een betaalde DNS service nemen? Nooit gezeik.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik keek toevallig vandaag even op Flixfilms.nl. Voor mijn gevoel neemt het aanbod qua films iig redelijk toe?

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ik dan moet betalen. Dat doe ik al. Ik betaal voor Netflix. Dan ga ik niet betalen om via een omweg Netflix te kunnen zien.

@ Kevf: Het zou wat zijn als het aanbod zou afnemen ;)

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, word elke dag/week nieuwe films/series toegevoegd. Aanbod wordt steeds groter en groter.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Groter is niet per se beter. Het aanbod is qua grootte nog altijd niet te vergelijken met wat Amerika te bieden heeft en de kwaliteit houdt ook niet over.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    In Nederland is Netflix vorig jaar uit gekomen aanbod is daarom " nog " mager. UsA en andere landen is Netflix al langere tijd uit en dus meer aanbod, maar dat is ook logisch.

De kwaliteit is prima hoor? Gewoon netjes 1080p en Dolby geluid. Niks te klagen daarover. Uiteraard wil ik dat men de aanbod nog verder en beter gaan uitbreiden.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dan moet je niet zeuren, je betaalt tenslotte alleen voor NL Netflix.

:thumbs:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik bedoelde meer in de zin van: De kwaliteit van de toegevoegde films lijkt ook wat hoger te zijn.

10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Weet iemand wanneer Arrow seizoen 2 op Netflix komt?

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Heb nu een maandje gratis Netflix. Maar ik vind het aanbod maar meh.

Wel vet dat je het op je tv, ipad en smartphone kan streamen. Maar na deze gratis maand houdt het voor mij op.

Download al mijn series en films met een usenet account van €7 per maand. Nieuwe series staan binnen een week al online.

Bij Netflix staat seizoen 2 van Arrow bijv nog niet eens online. Terwijl ik vorige week episode 19 van Seizoen 2 al heb gedownload via usenet. 8)

Het gebruikersgemak van Netflix is wel zeer goed.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je hoeft het me niet uit te leggen. Ik weet hoe het werkt. Ik vind het alleen helemaal niet logisch.

En ik heb het niet over de beeldkwaliteit.

Ik bepaal zelf wel of ik het recht heb om te zeuren. Dat je in Nederland veel minder krijgt voor hetzelfde bedrag en je extra moet betalen voor wat je elders voor datzelfde bedrag krijgt omdat men te ouderwets is om de rechten beter te verspreiden vind ik een prima reden om te zeuren en ook een prima reden om niet meer te betalen dan ik nu doe.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik moet wel zeggen dat ik die hele Netflix discussie wel een typische eigenschap vind van de huidige generatie. Ze moeten alles nu en direct hebben, en als dat niet zo is dan is het allemaal het geld niet waard.

Vooral als men dan gaat vergelijken met illegaal downloaden gaan bij mij de nekharen wel een beetje omhoog staan.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is het hele idee van Netflix hè? Als ze dan minder leveren dan ze kunnen voel ik me genaaid.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je weet ook dat het kunnen wel iets gecompliceerder ligt. Netflix heeft zich helaas ook aan verouderde wetten te houden.

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Uploaden is illegaal, downloaden niet :cool:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Downloaded inmiddels officieel toch ook?

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je loopt achter.

Inderdaad. Daarom zouden ze niet zo moeilijk moeten doen met het tegenwerken van die Amerikaanse DNS-servers.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Naja zou me niks verbazen als ze dat niet helemaal uit eigen wil doen maar dat er dingen achter de schermen spelen van grotere belangen. Dan zou ik persoonlijk een optie dat ik via Netflix zelf een abo kan nemen voor de USA Netflix tegen een hoger bedrag wel waarderen.

Maar ach, ik ben gewoon een krenterige Hollander die gewoon nog download dus ik heb niet heel veel recht van spreken.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik merk ook dat m'n downloadgedrag er niet echt minder door is geworden (niet dat ik dat nou heel veel deed, maar dat terzijde). Dat was voor mij ook een reden om Netflix te nemen, omdat ik wel graag wil betalen. Het voelt beter en het is toch een handeling minder als je het met een klik aan kunt zetten en het begint met streamen. Maar als het dan zo moet (dus toch moeite moeten doen en dan alsnog illegaal moeten doen om te krijgen waar ik vind dat ik recht op heb (omdat ik betaal)), dan knelt dat.

Deel Deze Pagina