Idd, tegenwoordig is het gewoon een oud verdien model hoor! En juist hierdoor wordt het verpest voor veel mensen. 15 euro per maand is gewoon teveel voor TESO (in dit geval). Ik mag hopen dat Destiny gratis gaat zijn... Maar schijnt nu toch weer geen mmo te worden ofzo ? Meer een fps game op andere manier ofzo. Gehoord van Gamekings, en ik weet dat dat geen betrouwbare bron is. Maar in dit geval waren hun de enige die voor het eerst een stukje hebben gespeeld dit weekend. (Voor destiny heb ik trouwens wel maandelijkse kosten over hahah )
Heb jij überhaupt wel GW2 gespeeld ? GW2 heeft een geniaal systeem en is gewoon een meer dan prima MMORPG met 2 wekelijkse updates. Indien je GW2 hebt gespeeld, hoeveel uur heb je er dan op zitten? Heb wat het gevoel dat je hier en daar wat subjectieve dingen erbij pakt en die na zit te praten.
Zag de prijs ook op de website van de MM Ik was vanavond even door de MM (Hengelo) en zag de portable charger liggen tussen de overige PSVita accessoires.
Batman liefhebber? Maar ziet er heel goed uit. Ik vergeet iedere keer zelf ook zo een stickers te bestellen.
Tof Had jij wel een PS+-discount erbij? Als ik hem (ingelogd) in de Store bekijk staat-ie er voor €13,99. Ik zie nog geen korting o.i.d. erbij staan.
Dacht dus van wel, maar zie het al. Korting wordt over een paar weken in EU toegepast. http://blog.eu.playstation.com/2014/04/18/octodad-dadliest-catch-launching-ps4-next-week/