Ja de muziek was heerlijk spannend in Moon. Ik zal me eens gaan verdiepen in dat Interstellar. Ik check net IMDB...Nolan en Matthew McConaughey, zo dan! Benieuwd! Is er alleen nog maar de teaser trailer van die film? Heb gisteren ook Gattaca nog gekeken, ook een prima film. Wat zijn een beetje nog meer zeer goede, boeiende, spannende films die zich in space afspelen? Sunshine heb ik al gezien en die vond ik ook geweldig.
Sol(y)aris. Event Horizon. Alien(reeks). Europa Report. Prometheus. 2001: A Space Odyssey. Planet Of The Apes.
Intouchables Wist vooraf niet goed wat ik moest verwachten qua genre, maar op aanraden gaan kijken. Erg mooie film over een man (donker, arm) die een rijke, invalide man helpt / verzorgt. Enerzijds niet echt bijzonder, maar toch weet de film je mee te trekken en een hechte band op te laten bouwen met de hoofdrolspelers. Ze groeien ondanks hun verschillende achtergronden naar elkaar toe. Een vleugje humor erbij maakt het af.
Aanrader voor iedereen die Intouchables mooi vond is trouwens: le scaphandre et le papillon! Prachtige film die misschien nog wel beter is dan Intouchables.
Event Horizon, Alien reeks, Europa Report allemaal gezien. Prometheus vond ik extreem saai echter en tja....nu ga je me aanvallen.....een hele lange tijd geleden 2001 gekeken en ik begreep eerlijk gezegd niet waarom de film zo extreem geweldig werd beoordeeld. Wellicht moet ik hem nu nog eens gaan zien en was ik toen te jong. Planet of the Apes, daar heb ik alleen Rise of the Planet of the Apes van gezien. Net Splice gezien. Begon tof, maar werd zwakker en gewoonweg niet boeiend later in de film. Had meer mee gedaan kunnen worden. Paar ronduit belachelijke scenes ook. Adrien Brody en Sarah Polley acteerden wel gewoon goed.
Volgens mij spam ik al best een tijdje hier dat ik Kingdom of Heaven geweldig vind. Vooral de extended cut. Paar dagen geleden nog. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5122963#post5122963