Iedereen al wat rondjes met de Clio gereden? Nog eventuele op of aanmerkingen op de tune? Nu kunnen we er nog iets aan veranderen....
Goede tune. Van mij zou zou hij nog net wat meer grip mogen hebben, indien mogelijk. Verder niets op aan te merken.
Ga m'n stinkende best doen om deze hele cup mee te rijden, zal komende dagen de tune etc downen en op m'n kliko gooien. Reserveer alvast #66
Mijn originele user is unlocked, ignore LOENZIGE user aub, ik ga vanaf nu verder onder mijn eerste gespleten persoonlijkheid.
Heb m'n kliko ook klaar. Die van divi is erg gaaf!! Vette kleuren en strak!! Ff kijken hoe ik de afbeelding kan plakken vanaf de aaipet.
[Sign Up] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Idd erg handig Bij deze mijn custom paintjob en sponsoren
Idee om het slechtste resultaat niet mee te laten tellen? Hiermee hou je het klassement spannender denk ik en vooral wanneer je toevallig een keertje niet kan ?
Ik vind dat wel een goed idee, er zijn altijd momenten waar ieamand een x niet kan, of het vakantie, werk of ziek zijn is. Voor de stand is het beter, anders wint degene die er altijd is en altijd in de top3 eindigd.
Ik weet het niet. Wat als de nummer 4 er wel altijd is, die kan door z'n 'toewijding' nét die paar puntjes extra te pakken. Wat ik wil zeggen is, je ontneemt misschien ook wel iemand z'n kans om top 3 te eindigen of zelfs de kans op plek 1.
Tsja je beredenering werkt 2 kanten op... je kan gewoon niet altijd elke dinsdag vrij plannen en dan is het m.i. eerlijker om zo'n regel in te voeren. Misschien moeten wij de laatste race ook maar dubbele punten uit gaan keren, zoals in de F1
Laatste race dubbele punten is indd iets waar we het over hebben gehad en wat wss dus gaat gebeuren. Edit: Waar we ook nog niet helemaal uit zijn, zijn de pitstops. We willen geen pitstops doen omdat de beats al kort zijn, maar het probleem is dan als iemand schade rijd hij meteen uit de race ligt. Een optie zou zijn om schade uit te zetten, dit is iets minder spannend natuurlijk. Of moeten we toch pitstops maken?
Tsja, ik zag gisteren ook 2 jongens schade rijden en gewoon doorrijden... bij deze auto's kan je best wat hebben volgens mij (laten we het uitproberen in de komende test). Dat het in de eerste ronde flink fout gaat daar is de mogelijkheid tot herstart. En bij 3 heats heb je de volgende heat gewoon weer een kans... Overigens heb ik met schade wel eens de mooiste races gereden... moet je niet de enige zijn die schade heeft natuurlijk