[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die trailer is _O_.
    Niet omdat het nou zo wonderbaarlijk is, maar puur omdat het Dragon Age is.:thumbs:
    Fuck, wat wil ik die game!!

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    VARRIC

JA

Verder nice trailer, kan echt niet wachten _O_

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee inderdaad, grafisch schreeuwt het echt geen next-gen, je ziet echt dat het tegen wordt gehouden door de oude consoles. Niet dat het lelijk is, maar bekijk een trailer van The Witcher 3 of Lords of the Fallen en je ziet hoe het ook kan. De gebieden zijn in elk geval al 100x boeiender dan Dragon Age 2 in die trailer en de combat lijkt ook prima te worden.

Met toffe en boeiende quests en een interessante verhaallijn en hopelijk ook keuzes, kan dit een hele toffe game worden. Graag zie ik meer beelden tijdens E3.

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Trailer ziet er dope uit! Heb Origins met heel veel plezier gespeeld maar nooit aan DA2 begonnen. Trok me totaal niet en werd me nou ook niet direct aanbevolen door da internetz :+ Is het verhaaltechnisch noodzakelijk om 2 gespeeld te hebben of rol je er zo in?

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij hadden bepaalde keuzes uit DA2 wel een....gevolg in DAI, maar fuck it. Ik ga die shit niet meer spelen. Combat was het enige wat ik goed gedaan vond in die game. De gebieden waren ook zo vreselijk deprimerend en saai gewoon. Totaal ander verhaal met DAI tot nu toe.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bepaalde keuzes hebben zeker invloed, met betrekking tot de koning of koningin onder andere. En een tig aantal kleinere dingen. DLC uit Origins kon ook invloed hebben op het vervolg DA II. Het hing allemaal af van je keuzes, die ik op momenten zelfs beter vond dan in Mass Effect. Beter uitgewerkt zeg maar. Voorbeeld is ''The Mother of Dragons'' om niet teveel te spoilen. Dood je die, dan heeft het gevolgen in DA II, als ze dat tenminste gefixed hebben. Soms importeerde je een save en dan werkten de gevolgen niet. Was ook de grootste fout in DA II, dat het importeren niet helemaal werkte. Als je DA I en II hebt gespeeld moet je hem sowieso voor de 360 halen, dan heb je in elk geval nog nut van het importeren erbij en de gevolgen van je eerdere savegames. ;)

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, nee.:confused:
    Dat voorbeeld van je heeft geen enkel effect op deel 2.
    Hopelijk wel op deel 3.

Dacht dat dat gepatched was.....
    Ik haal deze game gewoon voor de PS4.
    Bioware heeft al laten weten eraan te werken voor cross-gen save imports.
    Ik hoop dus ook voor cross-platform.:9

Maar sommige dingen zijn nooit gefixed, zoals bv de zoon van de arl of redcliffe. Ik had die gered, zonder zijn moeder op te offeren, maar bij opstarten Awakening zag ik in de codex dat zijn moeder zich opgeofferd had.|:-

Ik ga ervan uit dat als cross-platform save import niet werkt, dat je van tevoren de keuzes kunt selecteren. Dat is wel een must imo.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol, snap dat echt niet. Of het had nog gefixed moet worden, of ze hebben er überhaupt niets mee gedaan. 8)

Naja, zo zijn er vast wel meer kleine dingen die geen gevolgen hebben terwijl je wel die keuze hebt gemaakt.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Gewoon in comic (zoals in Mass Effect) vorm alle keuzes opnoemen. En dan ook echt alles! Wel benieuwd hoe het verder gaat met mages tegen temple order. Dat gedeelte vind ik echt zeer sterk neergezet in voorgaande games.
    Maar goed, zoals het er nu uitziet gaat mijn keuze in oktober nog steeds eerder uit naar Alien Isolation.

Personages zijn van klei gemaakt, viel me in de trailer ook al op. Vrouwtje ziet er ook gek uit met haar wangen, lijkt wel Vito Corleone. 8)

Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  10. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet echt niet meer wat en met wie ik allemaal heb gedaan ...

12. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Als je jouw save van 1 importeert naar 2,dan kan je het allemaal zien.
    Bij 2 weet ik het niet of dat je het makkelijk kan zien. Maar je zal vast nog wel een save hebben vlak voor het einde neem ik aan? En aan het einde krijg je het dan wel te zien als ik het me goed herinner.
    Als je de spellen niet meer hebt. Kan je bij Dragon Age 1, in ieder geval aan je achievements zien welke keuzes je als eerste hebt meegemaakt.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Goed ding, die Keep.:thumbs:
    hopelijk goed uitgebreid.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de games idd niet meer. Ach, ik begin gewoon met een schone lei :)

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lees ik dat nou helemaal goed? Heeft jouw karakter het gewoon met iedereen gedaan? Slet...

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, in die laatste trailer zegt Cassandra in het begin
    dat die gast uit de Fade kwam....zou dat het kind van Morrigan kunnen zijn??

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    geen idee hoe alles ook alweer ging. Wil tegen die tijd me graag weer even inlezen in het verhaal + de keuzes.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb net de laatste DLC van Origins gedaan (Witch Hunt).
    Nu nog effe DA2 en ik ben klaar voor Inquisition._O_

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik mag hopen dat we daar trouwens niet teveel mee te maken krijgen. Ik doel trouwens niet op de persoon. 8)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk heeft Inquisition een beetje interessante characters. In Origins zaten echt een paar toffe personages. Ik vond die weerwolven ook zo gaaf in dat bosgebied geloof ik.

Deel Deze Pagina