Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is waar

Sorry voor de verwarrende edits :+

FF 11 was wel een aardig succes in Japan geloof ik (qua game leek het mij helemaal niks) , 14 is tot nu toe nogal gefaald

al is de reactie op de relaunch wel weer heel positief.

Maar dat zijn toch games die vooral in Japan hun geld verdienen

Als er 1 game (naast een console WoW) is die met dit model zou moeten kunnen slagen dan is het toch wel Elder Scrolls denk ik.

Skyrim was echt enorm qua verkopen, echt gigantisch voor een RPG

Wie weet , ze zouden de eerste met dit model op de consoles kunnen worden die in 'het westen' echt succes halen.

Of ze kunnen ook net zo nat gaan als de rest, het is afwachten

Want de laatste grote poging om zoiets in het westen te doen is met DC Universe Online toch wel gefaald onder dat model

als F2P doet het het dan geloof ik wel weer aardig,.. maar ESO zet natuurlijk veel hoger in

Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee was op de PS2 een groot succes in Japan en VS. Daar waren altijd veel meer spelers dan op de PC.

3. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    oke dan. Maar alsnog ben ik bang voor tegenvallende verkopen voor Elders Scrolls. We zullen het gaan zien

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt wel dat je bij de Xbox one een Kinect erbij krijgt maar heb ik niks aan. Ik game op mijn omgebouwde game zolder. Vol met PC / XBox / Schermen voor vrienden als ze komen etc. En je hebt gewoon geen keus. Kaal kost de Xbox one bij de Saturn al 519 euro. dan is de PS4 toch heel wat goedkoper als je de kinect toch niet hoeft.

Maar goed ik kan er toch nog geen halen. Ook is de PS4 overal uitverkocht dus komt goed haha.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat denk ik ook, al is het denk ik nog niet voor iedereen duidelijk dat je een sub nodig hebt.

6. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ps4 kan je sneller krijgen dan veel mensen denken. Gewoon veel websites in de gaten houden en budgetgaming checken. Vanochtend had intertoys er ook weer een paar op voorraad

vraag me nu af hoeveel mensen er zijn die deze game gaan kopen en denken dat ze een offline game gaan kopen zoals skyrim. Denk dat er idd behoorlijk wat mensen de fout in zullen gaan

Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    €500 incl. Titanfall. €519 voor een kale is afzetterij!

Precies wat ik bedoel. En voor mensen schrikt een sub gewoon af. Aan de andere kant, als het een goede game is koop je de rest van het jaar ook niks meer en dan bespaar je geld ;)

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @GForce, ja dat zijn de prijzen in iedergeval bij Saturn. 549 voor Titanfall editie en 519 voor de Xbox one zonder games.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Grappenmakers idd. Lekker bij Nedgame of Redcoon halen. Gewoon 500 euro voor Titanfall bundel.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Maar dat komt allemaal omdat de console nieuw is ofzo...... ik heb echt precies hetzelfde gevoel. Mijn PS4 staat stof te happen in de hoek. Leukste spel wat ik er op heb gespeeld: TR Def ed. Zegt genoeg lijkt me.

Dus weer de kriebels om over te stappen op pc. Kan ik tenminste een volop gepimpte versie van Skyrim spelen, Deus Ex HR voor een prikkie op 1080p60 spelen etc.... en toch is er, als verstokte consolegamer, een drempel.:+

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik begrijp dan niet waarom jullie de console niet verkopen:+ ben je van dat geouwehoer af dat er niets opkomt.

Heb me de afgelopen maanden prima vermaakt met Titanfall, Dead Rising, Tomb Raider, Fifa 14 en Assassins Creed IV.
    Nu binnenkort weer Watch_dogs, ik vind het tot nu toe goed, het kan altijd beter maar het is niet slecht.

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    wij kunnen elkaar de hand schudden

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Verkopen heeft geen zin want dan moet ik m in t najaar weer terug kopen :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vermaak me prima met BF4, Titanfall en soms FIFA.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    dat sommigen zich niet vermaken met hun nieuwe console ligt niet aan de console maar aan de persoon zelf.:+

Ook hier vermaak ik me prima met de PS4.:cool:
    Lego Marvel, Black Flag, Killzone, Metal Gear Solid, Second Son allemaal met veel plezier uitgespeeld.

Tussendoor (en nog steeds) regelmatig BF4.
    Nu afgewisseld met FF14.

Heb DCU online ook nog te doen.

Ik verveel me echt niet.

En het is niet erg hoor, als je zo nu en dan een andere/oudere console weer opstart...:):

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk het zelf ook, maar Ubi verwacht juist dat de game een gigantisch succes gaat worden en één van de grootste games dit jaar. Ze zouden nog van een koude kermis thuis kunnen komen met die verwachtingen. We shall see.

Misschien heeft mijn maat gewoon pech die beide consoles heeft, maar de linker thumbstick van de Dual shock 4 is al beschadigd. Dat plaatje wat hier voorbij kwam vorig jaar met dat weggescheurde rubber....dat heeft hij nu ook en het is niet dat hij extreem veel op de PS4 speelt en hij is wel extreem netjes ermee. Pech of is het gewoon crap kwaliteit?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zoals eerder gezegd zal het wel om een paar slechte batches gaan wat nu inmiddels al verholpen is. Sony doet ook totaal niet moeilijk en je krijgt gewoon een nieuwe DS4

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Crap natuurlijk

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    [yt]J2TSCZqcjR0[/yt]

Lijkt me ook erg tof, al is het wel van Techland die nog nooit een echte topper hebben gemaakt.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de eerste 2 dead islands echt heel leuk

niet heel goed afgewerkt, voelde soms wat als een budget pc titel maar qua gameplay erg vermakelijk, ga deze ook zeker kopen

Deel Deze Pagina