ik vind het prijsverschil eerlijk gezegd te verwaarlozen, ik zat met mijn ps4 met een laadstation en een extra controller ook over de 500 euro (zonder game)
voor die 500 euro had ik bij de X1 op dat moment een game van 59,99 erbij gekregen.. (en die kinect, of je er nou fan van bent of niet het veregenwoordigd wel een een bepaalde waarde en je hoeft het niet meer aan te schaffen)
wat maakt die 100 euro uit op een generatie
waar ik me wel wat druk om maak is dat de VS discussie eigenlijk al een maand of wat dood is omdat er sinds Titanfall niks noemenswaardig meer gereleased is om over te discussieren en er de komende maanden ook weinig uitkomt om echt voor warm te lopen
dat ik nog het meest zit te wachten op een release date voor Diablo3 en beelden van de port van the Last of Us zegt wat mij betreft alles
Er is op dit moment voor mij persoonlijk gewoon echt niks te koop voor de PS4. Denk dat ik Arkham Origins en South Park maar ga halen om even wat nieuws te spelen te hebben
edit:// Child of Light lijkt me nog wel wat de komende maand maar dat is ook weer geen AAA titel
Klik om te vergroten...