Het is eigenlijk nog amper nieuws, want volgens mij verwacht iedereen dit wel: http://www.vg247.com/2014/04/23/lor...80p-on-xbox-one-is-slightly-tougher-than-ps4/ Beter is hij dan gewoon op zijn minst 900p. Kijk naar Ryse, dat is gewoon voldoende eerst.
De game is nog lang niet uit he, don't forget en hij bevestigt nog niets. Dus wie weet wel 1080p. Als de game al uberhaupt dit jaar komt. Die nieuwe SDK moet toch een keer verschijnen zou je denken.
Zag deze net. Er wordt nu al geruime tijd gezegd dat het karig is qua games op de PS4 vergeleken met de Xbone... PS4 heeft elke maand meer games dan de Xbone gehad .
Is de XBox gewoon overal te bestellen online ? Want net als bij Nedgame, Redcoon etc zie ik levertijd 1 dag maar ben benieuwd of dit klopt? PS4 is overal uitverkocht op Amazon na.
Ben echt benieuwd hoe duur de Xbox One straks in september aangeboden gaat worden. Bijna een jaar na launch, dan zou je zeggen dat je er geen 500 euro voor neer hoeft te leggen, of dat je in elk geval twee games erbij krijgt ofzo. Wat denken jullie?
Zit nog te twijfelen welke console ik ga halen. Echt irritant. In het begin dacht ik Xbox one for sure maar twijfel nu toch. Nog even goed nadenken. Geen van beide hebben iets wat de doorslag geeft.
Als er straks op de E3 een pricedrop wordt aangekondigd neem ik aan dat dit straks ook voor hier gaat gelden Mocht die er nog niet komen gaat de X1 hier idd denk ik gewoon €500 zonder games kosten
Tenzij je binnen een bepaalde datum de console had gereserveerd toch? Maar ja...ik had alleen maar eentje bij Neckermann staan en die gaat toch niet door. Zou de volle pond echt belachelijk vinden, maar ja...we gaan het zien. Heb nog nergens een preorder staan, vraag me ook af of dat echt nodig is.
Ik heb nog steeds een bol.com preorder staan, Day One. Die laat ik ook voorlopig lekker staan, zie wel wat het gaat worden.