[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Na Persona is alles helemaal saai. :'-(

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Een goede reden om hem niet te halen dus :+

Zou dat zeker niet doen nee, nu heb je 2 goede waterspirits toch. En zeker op Water-dagen of tegen Fire Spirits is het lekker om 2 uber spirits te hebben.
    Later ga je ze ook wel nodig hebben denk ik.

Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Terraria gekocht, WTF moet ik doen? 8)

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Tutorial niet gespeeld? :+

Je zult sowieso nog wel best veel moeten opzoeken op de internets, ik zit ook nog niet zo ver erin en begin steeds meer te realizeren hoe GIGANTISCH UITGEBREID deze game is 8)

Allereerst minen en bomen kappen voor de basic supplies en daar dan op een leuk plekje je begin basis neerzetten zodat je daar je crafting stations en bed in kan zetten (bed is 5 Silk dat je maakt met Cobweb bij een Loom) en later NPCs kan laten wonen en daar dan steeds meer supplies van kan kopen.
    Torches kun je maken van gel en 1 hout dus slimes zeker aan het begin wel killen. Met
    Wooden platform kun je je gemakkelijker verticaal bewegen, later krijg je een super deluxe handige ultra grappeling hook.

Het hele idee is zeg maar dat je steeds sterker word en zo moeilijkere gebieden aankan, je kunt gigantisch diep graven en overal zijn geheimen en dingen te vinden. Hoe dieper en verder je gaat hoe beter de drops etc.

Voorlopig zou ik focussen op allerminst Silver Armor en een Gold Broadsword en Pickaxe en dan pas echt diep gaan.

Met Life Shards krijg je meer HP (kapot slaan met hamer) dus als je een groot rood hartje ziet glimmen ergens wil je daar zeker heen gaan :+

Mini-map ook veel gebruiken daar staat een hoop op wat je anders mist. Wit is Cobweb/silver, grijs is Iron, oranje Copper, licht blauw zijn Edelstenen etc. Paarse balletjes vijanden.

Nog een laatste bro-tip; Maak een paar kistjes en sorteer je shit een beetje, als er 1 item inzit en je drukt op AutoStack in je kistje dan pakt hij die items uit je inventory en vult hij de kist aan. Scheelt een hoop geneuzel met items overslepen etc.

Zal even snel wat screenies posten, als je een keer wilt co-oppen hoor ik het wel, sommige bazen zijn niet te doen alleen :)!

M'n huis + Eye of Cthulu, was compleet kansloos :lol:

Begin van een Dungeon, als je hem cursed krijg je de Dungeon Guardian voor je kaak geslingerd, was nog pijnlijker dan Cthulu 8)

Klein stukje van m'n kaart, dat paarse is dus de dungeon...

Speel op Medium grootte btw, wil niet eens weten hoe groot het is op Large

Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  5. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Terarria al gekocht op PC en Xbox. Voor de Vita komt ie er ook nog wel gok ik zo :). Speel sinds kort ook DoS. Psn is Pasqy, voeg maar toe. Snappen doe ik het nog niet helemaal. Maar houd me wel dagelijks even een uurtje zoet als mn vriendin er niet is :D

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks man! Ik 'voel' het nog niet helemaal maar misschien gaat het beter aan de hand van je tips :)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ik heb je toegevoegd in DoS. Hopelijk ga je me veel back-up attacks geven. :+

Nu mijn 3e R water spirit gekregen

Die misschien wel mergen, 3 is een beetje overkill. Ik kom nu in gebieden waarbij je toch echt richting de level 30 moet gaan, dus iedere keer from scratch beginnen met een spirit schiet niet op.

Ook mijn eerste R vuur spirit.

Kan mijn trouwe Fire Guardian ook eens rust krijgen. :p (die voor een miezerige UC toch een flinke baas is :cool:)

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Iemand nog een Wipeout 2048 voor de Vita over? Ajb niet de hoofdprijs vragen daar de game oud is en laatst nog massaal uitverkocht werd voor 5 euries... ;-)

Pm me.

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    13 euro op bartsmit toch ?

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Waar blijft Persona!? Ben helemaal hyped door jullie nu :+ Iedere dag kom ik weer teleurgesteld terug van de brievenbus...

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Personaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Was Walking Dead eigenlijk echt zo slecht op de Vita? Heb S01 op X360 uitgespeeld. Wil toch wel ooit (hype is toch wel minder) beginnen aan S02 en zie nu dat S02 ook voor Vita verschijnt. Hoe dan ook moet ik toch opnieuw beginnen gezien mijn saves op mijn 360 staan en ik dat ding echt niet meer aan doe. Dus of hopen dat beide seizoenen ooit eens op PS4 komen, of op mijn sexy Vita spelen. Wat was er mis met de Vita-versie, alleen wat framerate problemen? Volgens mij was S01 in de aanbieding, dus moet snel keuzes maken. :+

12. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Destiny of Spirits is verslavend leuk trouwens! :)

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik zou een apart topic niet erg vinden voor deze game O-)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat je het zelf ook speelt, of omdat je de posts in dit topic irritant vindt? :+

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Beide :cool:

Mwa ik heb hem nog niet eerder gespeeld op een andere console maar gewoon meteen op de Vita. De game is speelbaar, maar heeft idd z'n framerate en loading problemen. Ik kan er mee leven, het is wel irritant af en toe maar het verpeste niet het verhaal of de game voor mij.

16. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    voor mij ook beide ;) de posts zijn wel erg aanwezig hier ;)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tss, is er een topic over games, mag je niet over games praten. Haters! :+ (laatste 5 dagen zijn er precies 2 posts over DoS :p)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839