Tywin is echt de enige die 'the Game of Thrones' echt beheerst. Beetje z'n kinderen uithuwelijken etc, die snapt het wel. Spoiler Zou me dus ook niks verbazen dat hij Joffrey onhandelbaar vond en dus besloot hem maar te ruimen En hij weet toch ook wel dondersgoed dat zijn kiddo's elkaar bestijgen? Had hij daar al een geniale opmerking over gemaakt? .
Er zullen altijd nog mensen zijn die met de serie moeten beginnen, dan zijn het spoilers. Het was eigenlijk aardig obvious idd..maar damn zeg..dat is nogal....harsh dan, om het maar zo te zeggen. Niet iedereen gebruikt spoilertags dus? Hmmm...ik blijf wel wat meer weg hier inderdaad. Want nog altijd heb ik nergens een spoiler gelezen op internet en ze zitten nu al op seizoen 4.
Spoiler Ik heb de boeken niet gelezen, maar dat zal ongetwijfeld niet gebeuren. Tot nu toe wel geleerd dat iedereen gewoon dood kan bij deze serie. Zal mij niks verbazen als er op het einde een White Walker op de troon belandt
Spoiler Hij weet het wel... Heeft er ook eens wat van gezegd. Volgens mij in gesprek met oma Tyrell? Weet niet meer zeker. Toen zei hij dat ie geen aandacht besteed aan zulke vuile geruchten ofzo. Spoiler Haha, nee, geen White Walker. Volgens mij is het overduidelijk dat Jon Snow en Denaerys elkaars grote vijanden worden en daarna samen de White Walkers slopen. Althans, gezien de franchise A Song of Ice and Fire heet zou dat wel poëtisch zijn. Belachelijk Stockholm Syndrome.
Beetje trage ep, maar dat moest ook wel na de eerste drie Spoiler Stukje met Ghost zag er wel heel nep uit. Wel spannend bij Bran nu. En.... White walkers!! Al viel ook die CGI wat tegen
Beetje trage ep inderdaad, maar: Spoiler White Walkers stukje wel heel erg tof. Vond het een aardige cliffhanger. Stukjes met John Snow ook tof, dat word nog spannend als die Brann nadert, mits dat in de komende serie/series gebeurt. Voor de rest niet zo heel boeiend, behalve misschien die (vage) bekentenis van die oma Tyrell en Littlefinger rond de dood van hij die niet meer genoemd mag worden. Was helemaal niet onaardig deze episode en ik begin meer en meer na te denken om weer eens een GOT seizoen aan te schaffen. Vind de huidige seizoenen, heb deel I al, nog te duur om tegelijk aan te schaffen. Die seizoenen waren ook niet vreselijk goed. Dit seizoen heeft alles weg van seizoen I en dat vind ik erg knap.
Laatste scènes waren echt tof. Spoiler Daenerys heeft echt een big-ass army nu zeg. Maarja, Littlefinger spant dus samen met Olenna Tyrell? Benieuwd hoe dat verder gaat verlopen.
Spoiler /Mod Boeken topic is hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164241&page=12 Verder spannende aflevering
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164241&page=12 In dit topic kan je serie vs boeken bespreken. *)