heb denk ik ruim anderhalve maand geen BF4 meer gespeeld op de X1. Misschien binnekort maar weer even doen. Vond het altijd erg leuk en had nooit echt grote problemen (heb ook geen premium)
Altijd met een korreltje zout nemen natuurlijk. Maar lijkt er dus op dat ze providers geswitched zijn ofzo.
Het gaat echt wel lekker hoor! Tot nu toe geen enkele rubberbanding of iets negatiefs te zeggen over de mappen waar ik eerst wel problemen had
Dit speelt ook zooo veel fijner. Heb er meteen een stuk meer plezier in gekregen. Eindelijk na een half jaar... Moet het natuurlijk wel zo blijven !
Heel de avond met Hybrid zitten spelen en ook een aantal maps van Naval Strike. Ze liepen stuk voor stuk super! Totaal geen last van rubberbanding of lag! En Hybrid, shake that ass! [yt]ezQHOhyZlys[/yt]
Goed om te horen. Jeuh u volgens mij is het de bedoeling om vijanden te zien en neer te schieten inplaats van schudden ass te kijken.
Heel vaag, ik probeerde zo'n testservers en ik had een paar momenten dat alles in een soort van slow-motion ging Ik kon wel gewoon prima kills maken en rondlopen, maar het leek net de matrix. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt in een game Ik weet niet of mijn PS4 het heeft opgenomen. De rubberbanding lijkt weg, maar carrier assault is een kutmode en ik vind de naval strike mappen mooi maar verschrikkelijk. Denk dat ik daar toch niet vaak op ga spelen