Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Volledig mee eens. Sony mag van mij dan ook de controller updaten met betere sticks en geen LED

2. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    De grip van het materiaal is prima, maar de vormgeving van de thumbstick is niet helemaal juist. Dat kuiltje met een te hoge rand eromheen zorgt ervoor dat je duim niet lekker in een vaste positie wil blijven. Vooral bij het spelen van FIFA is dit mij opgevallen...

Trials Fusion waar je ontzettend veel en precies gebruik moet maken van de linker thumbstick zou ik echt niet met een DS4-controller willen spelen. :eek:

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    M'n vriendin gebruikt de voice-commands als ik muziek luister en ze vindt het nummer niet leuk :+. Maar het uitzetten van de Xbox en dingen snel even opstarten werkt eigenlijk best wel lekker.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Daar zou ik het ook nog voor gebruiken. Het schijnt zelfs mogelijk te zijn dat als je Xbox On zegt, alles aan gaat. Dus de console, tv/beamer, en versterker, haha.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan ik bevestigingen :)

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tijdens de race competities hoor ik meerdere mensen regelmatig dingen roepen. Record that, snap party etc. Dat kan allemaal niet met de controller als je aan het racen bent online.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De voice commands werken super en is handig. De bewegingen voor de camera doe ik nooit en vind ik ook niet interessant. MS had gewoon een Kinect moeten maken die alleen voice commands doet, Was de prijs ook lager geweest.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, echt geen probleem met die DS4 eigenlijk. Ik speel Trials Fusion en dat gaat gewoon prima.

9. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    waarschijnlijk een persoonlijk probleem. Toch hoor je het redelijk wat voorbij komen

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh die dingen was ik ook vergeten inderdaad. Zijn absoluut handige dingen als je er echt gebruik van maakt. I don't know yet... :)

Maar dan waren er ook geen games als Kinect Sports gekomen en eigenlijk geen enkele echte Kinect games. Niet dat er nu zoveel Kinect games zijn, maar E3 kan daar wel verandering in brengen. Hoop eigenlijk heel weinig.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik niet zo erg dat er minder Kinect games dan komen.

12. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik zou hem in principe alleen voor BF4 halen, maar ben toch bang dat het uiteindelijk toch niet echt mijn shooter is. Ben toch altijd meer van de CoD geweest vanwege de snellere gameplay, maar om nou alleen daarvoor een next gen console voor te halen.

Watchdogs kijk ik ook niet meer naar uit. Bij mij is de hype gewoon compleet weg wat ik eerst wel had. Tja wat is er dan nog meer wat ik kan spelen. Infamous, knack, Assassins Creed en Killzone spreken me al niet aan.

Last of Us Remasterd is leuk, maar ik heb die al op de PS3 gespeeld.

Mijn eerste echte nieuwe games die ik wil spelen zijn: Fallout 4 en Mass Effect 4, Destiny en The Division maar dat duurt nog wel tijd voordat die er zijn

Zit er zelfs weer aan te denken om misschien een 2ehandse Xbox 360 of PS3 te nemen. Om toch titels als Bioshock, Borderlands, Mass Effect en Halo weer eens te spelen. Heel misschien als ik een 360 neem toch Titanfall proberen.

Laatst bewerkt: 24 apr 2014
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor PS+ en gratis games is een PS3 helemaal niet gek. X360 voor Titanfall zou ik niet doen.

14. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Kinect word bruut mensen! mark my words! Tot die vr brillen komen dan atleast :p

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ... go away

16. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    haters gonna hate

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Thieves gonna steal!

18. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Bitches gonna moan!

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Als je het goed doet wel ja.

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jup. En bij Xbox Turn Off schakelt hij ook alles netjes voor me uit. :)

Deel Deze Pagina