Walking Dead Season 2 is vanaf vandaag op de Vita. Iemand die het gaat kopen? pls laten weten hoe het is
Graces F vond ik niet veel aan. Xillia was wel aardig, maar vond ik ook tegenvallen...komt door Vesperia, die is moeilijk te evenaren.
Allemaal leuk en aardig, de trophy in DoS om 30 dagen in te loggen achter elkaar. Moeten de servers het wel doen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb me er vanochtend gelukkig tussen in weten te persen. In het begin wel een paar dagen van mijn streak verloren. Maar de laatste paar dagen is het wel heel erg met die servers, hopelijk krijgen we veel orbs ter compensatie
een demo voor TWD? Hm, vind ik er eigenlijk niet de game voor, dus ik sta nog steeds open voor impressies.
Ik wil hem wel maar 20 euro ... terwijl ik heel seizoen 1 voor 8 euro heb weten te kopen haha. Sowieso is denk leuker als je straks alles in één keer door kan spelen.
Ik ga hem wel kopen (als hij die beter geport is als deel 1....) maar ga heel gierig wachten todat ie weer een paar euro is. Zat te spelen!
Je daily reward bij Destiny Of Spirits is tijdens die dag van down-heid niet gereset Misschien toch nog hoop voor die 30 dagen inlog thropy! Vraag me wel af hoe dat nare Dulle figuur steeds aan de lopende band SR spirits binnensleept. Het word tijd voor een middelvinger knopje naast dat Like duimpje...
Yeah! Vandaag eindelijk de Vita binnen nadat ik "opgelicht" ben. Had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen van 240 euro. Welke ps games kan ik het beste mee starten? Heb elke ps vita game van het afgelopen 1,5 jaar ij mijn download al staan... Beginnen met Uncharted en Gravity Rush?
Ik weet niet meer precies welke games te krijgen zijn geweest in dat anderhalve jaar, maar Uncharted en Gravity Rush zijn zeker een heel goed begin. Beter dan een bepaald iemand wat begon moet Moto GP
Jaaaaaaaaa, ;-) Best game evaaaaaaaaaaaaaaa.... Wellicht koop ik hem, maar voorlopig ben ik wel zoet met de 20 psn vita titels die ik al heb ;-)