Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PS4 versie heeft geen YT mogelijkheden?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als het voor een groot deel opgelost wordt door andere/betere servers in te zetten is het wel ontzettend slecht van Dice dat ze dit pas na 6 maanden doen.

En BF3 heeft er niet zo veel te maken. BF4 loopt op een nieuwe engine met een nieuwe netcode dus dat BF3 uiteindelijk goed liep betekend niet dat BF4 dat ook gaat doen. Heb ook steeds meer het gevoel dat ze het zelf ook niet meer weten maar laat ze er dan eerlijk voor uitkomen en ook mensen een beetje compenseren voor het afgelopen half jaar met iets (gratis nieuwe map oid voor iedereen)

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Nope. Nog niet in ieder geval :)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Hi everyone,

As you know, we’ve been looking into resolving the “rubber banding” that some players on certain platforms have experienced with Battlefield 4 after the recent release of Naval Strike. We’ve found that the root cause of the issue was a configuration of certain hardware types dedicated to 64-player matches.

We have invested in new hardware to resolve this issue and deployed new higher-performance servers this week. In preparation, we conducted a significant amount of testing before installing the new servers to ensure they would correct the issue. We are already seeing performance improvement with 64-player matches and expect this to continue.

While the process took longer than we would’ve liked, we wanted to be 100% sure it was done right and that the long-term solution was properly in place.

Our objective is to deliver the best player experience possible. We feel this solution helps us deliver that to you. Stay tuned to our official channels for more information.

Thanks,
    Karl Magnus Troedsson, DICE VP & GM"

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha :lol:

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    Vond al dat je snel weg was weer. :+
    Ik heb het gelukkig nooit tijdens gamen maar voordat ik servers in wil wel altijd die connection lost. Hopelijk word het gefixed bij de volgende update want hiervoor had ik er nooit last van. En de game loopt verder goed nu hier zelfs op de Naval Strike mappen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanochtend waren ze wel maintenance aan het doen. Dus misschien is het nu gefixed voor PS4.

8. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Hebben ze gedaan; de naval strike mappen zijn available voor niet-premium spelers.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

wat een onvoorstelbaar stelletje klerelijers daar bij EA

dit werd vanaf het begin al geroepen, dat houden ze dan een half jaar stil.. Dit is namelijk iets wat je gewoon binnen 5 minuten kan zien. ..

vervolgens kakt de game in , lopen de sales terug, lopen de gebruikers weg en dan kan er ineens wel geinvesteerd worden in betere performance voor de 64p servers

flikker toch een kut eind op

edit:// het zou me gvd nog niet verbazen als ze stiekem gewoon hebben gewacht tot hun hosting contracten afgelopen waren ..

kan me hier echt kwaad om maken omdat het dus totaal onnodig is geweest

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet nog steeds betalen hoor als je niet Premium bent. ;)
    Zal een leuke boel zijn als non premium gratis NS zal krijgen.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Haha, dan gaan alle Premium members echt tekeer :+

12. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dus nog even wachten op die nieuwe servers en dan kunnen we ruim een half jaar na release die game een beetje normaal spelen? Top! ehmmm NOT!

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel hem al een half jaar prima hoor. Alleen Naval Strike had veel rubberbanding voor mij.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat dat game pas een beetje gaat lopen zodra er rent-a-servers komen. Verder gaat het online gamen, vooral op consoles, altijd gepaard met NAT instellingen. Als ik die van mij dicht zet gaat het een stuk beter met de lag, echter veel meer DC's en chat doet het vaak ook niet meer...

15. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    was gisteren bijna van plan om heel dat BF gebeuren van de hdd af te flikkeren man man tot 5x toe achter elkaar een zwart scherm gehad die niet door lade naar een nieuwe map pfffff echt serieus wtf

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat heb ik ook regelmatig. Af en toe laadt het begin menu van de game niet eens...moet hem dan helemaal afsluiten en opnieuw starten.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet dat sommige mensen tegen Rent a server zijn. Zie het echt op veel fora.
    Veel badmins, rare server regels etc. Tuurlijk dat zal je altijd hebben. Om badmins moest ik in BF3 wel lachen soms. Ze waren soms zo boos haha. En rare regels zijn er ook idd. Maar je kan altijd nog op officiële server spelen of doen zoals ik deed in BF3. De goede servers met geen rare regels en goed admins gewoon in je favorieten zetten. Ik had op het einde een mooie lijst van 15 servers ofzo. Waar ik constant op speelden.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien omdat je én de game al gekocht hebt, én Premium gekocht hebt...servers moeten dan gewoon goed én aanpasbaar zijn zonder daar ook nog eens voor te 'moeten' dokken.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah dat is niet de voornaamste reden. Meer gedoe om badmins etc. Heb dat nooit begrepen. Btw in welke andere game kan jezelf servers aanpassen zonder ervoor te betalen?

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Op de PC kom ik gelukkig bijna nooit badmins tegen. Ik weet nog met een van mijn eerste potjes met BF3, killstreak van 20 in een tank en plots -kick/ban-

:mad:

Deel Deze Pagina