Kiddin'? Deel 1 was een drama en deel 2 ziet er tot dusver helemaal rampzalig uit. Beetje hoog Justin Bieber gehalte met die Garfield en die dude van Oscorp oa.
Iemand die Metro Manila al gezien heeft? Hoorde van een maat dat het een best heftige film is. Twijfel of ik hem met m'n vriendin moet gaan zien .
American Beauty Shit, soms schaam ik me wel eens dat ik sommige films nog niet heb gezien. Deze dus bijvoorbeeld. Geweldige drama gemixt met de nodige zwarte humor, heerlijk verhaal door de stuk voor stuk geweldige personages. Wat een held is Kevin Spacey in de film zeg, machtig personage zet hij neer. 8,5
Carrie Remake van een best klassieke horror geloof ik, maar of dit nou een horror is...nee. Met een vreselijk vage en irritante moeder trouwens. Vond het maar een kutfilm. 4/10 Dallas Buyers Club Mchuppeldepup speelde goed in een film die me eigenlijk maar weinig kon blijven boeien. 6/10 The Girl Next Door Bizar dat ik deze nog nooit heb gezien, nouja, eigenlijk enkel de scenes met Cuthbert (). Echt een heerlijke comedy. 8/10
chained (2013 ) Sinds tijden niet meer zo een sterke thriller/horror film gezien. Vond em erg goed! 8,5
Her Rare en toch tegelijkertijd prachtige film over een dude die verliefd wordt op een OS. En wat is Shangai mooi 9/10
The Amazing Spider-man 2 Geen woorden hoe slecht deze film was. Niet normaal zeg. Duurde veeeeeels te lang. Veeeeel drama. Rare motieven en niet boeiend. 4/10
Haha! Ik had niet echt het idee dat de film lang duurde. Het is alleen zoveel in 2,5 uur gepropt. Ach! Godzilla en X-MEN Days of Future Past komen eraan. Hopelijk spoelen die de vervelende nasmaak van Spiderman weg