Wauw.....
Zo'n geweldig 'volwassen' reactie spreekt al boekdelen kerel. Het feit dat jij ook gebanned bent meerdere keren dacht ik, zegt genoeg. Ik ga het proberen normaal te houden, unlike you en dan vind ik het weer mooi geweest. Wat je kletst echt grote onzin nu.
Jij moet eens leren lezen, want het ging erover dat iemand vond dat ik soms games op liep te hemelen om ze laten steeds meer af te kraken. Ik noemde toen allemaal voorbeelden van grote games die ik heb gekocht, waaronder GTA V en dat ik over die games alleen maar enthousiast ben geweest. Ik weet niet hoor gast, maar wtf heeft dat te maken met mijn opmerking over een haai en zonsondergangen in GTA? Verder zou ik nog genoeg willen zeggen, maar dat doen we maar niet. Het is immers al off-topic genoeg. Maar ga wel vooral zo door, dan heb je hopelijk gauw weer een ban te pakken en er zijn absoluut ergere dingen te bedenken.
Ik begrijp echt niet wat zijn probleem is. Then again, hij heeft triest gedaan tegen een paar andere forummers vorig jaar. Rare kinderachtige en zielige opmerkingen, duidelijk uit op ruzie ook. Dus echt verrassend is het ook weer niet.
Laatst bewerkt: 27 apr 2014