Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whahaha ik vind jou wel altijd grappig trollen _O_

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou het niet weten. Ik rij een smart.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En wat voor horloge heb je?

Maar ik ben vast niet de enige die 1080p/60fps gewoon standaard, no problem, had verwacht bij deze gen.

4. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    1080p/60 fps? Ik hoop, niet verwacht, dat dat over een jaar of 3 a 4 de standaard is als ze de PS4 maximaal leren te benutten.
    Als ik zou zeggen dat ik dat verwacht, mag jij er van uit gaan dat ik weet waar ik over praat omdat ik bijvoorbeeld in de games en consoles buisness zelf zit.

Maar dat doe ik niet, ik heb er de ballen verstand van.
    Evenals jij. :)

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Gameplay van de meeste games is al zo goed, waarom moet daar nog steeds zoveel aan veranderd worden vraag ik mij vaak af... Beetje tweaken, meer is echt niet nodig! (juist de games waar ze teveel willen 'vernieuwen' aan de gameplay falen vaak vrij hard)

De beleving van een game (voor mij althans wel) hangt toch grotendeels samen met de grafische presentatie. En op grafisch gebied valt er nog zoveel te verbeteren! Helaas gaat dit proces de laatste jaren echt tergend langzaam vind ik. :confused:

Dynamische elementen met ontzettend veel physics zou ik het liefst nog vandaag zien in alle games. Zie dat zelfs liever als standaard 1080P/60fps. Games voelen nu allemaal ontzettend voorgeprogrammeerd en statisch aan, verander dat eens en je zult zien dat de gameplay vanzelf beter word zonder dingen erbij te verzinnen of te veranderen.

Vergeet nooit meer toen ik voor het eerst met Half-Life 2 speelde en al die puzzels mocht oplossen met behulp van de zwaartekracht. Of de eerste keer Battlefield waarbij je zowat alle objecten in een map kon slopen. _O_

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik ben van plan de Xbox One versie te kopen ( heb geen ps4 )
    Voor welke versie gaan jullie?

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    PS4, maanden geleden was die eens in de aanbieding bij bol voor 43 euro ofzo, dus gelijk besteld toen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik hem haal. Gewoon op de Xbox One.

9. Matthixbox

Matthixbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox One, men PC gaat hem niet meer aankunnen denk ik.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Goed dat je het zegt. Ik ook toen. Vergeten

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    45 bij Bol toen....was em zelf ook vergeten.:9

12. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die ''Byeee'' laat al zien dat je een klein kind bent zonder manieren.
    Het lijkt mij persoonlijk het beste dat jij gewoon je kanisje dicht houdt, want van discussieren heb je echt to-taal geen kaas gegeten.
    Daarnaast zijn er louter voorbeelden van in meerdere GTA V topics.. ik herinner me nog iets van Haaien in de game ''survival horror'' ?:lol:
    En jij was toch diegene die in een game naar een zonsondergang ging loeren?:emo:
    Gedraag je svp eens als een kerel, want hoe jij nou weer reageert is echt als een verwend kreng (waar is de kots smiley ?)
    En je weet wat ze zeggen, waar gehakt wordt vallen spaanders.

Afijn on topic maar weer;

Ik twijfel zwaar over deze game.. ik hou heel erg van free roamen games maar op de een of andere manier ben ik bang dat deze game volledig de plank mis gaat slaan.
    Dat hacken lijkt me wel leuk, maar ben bang dat dat na een aantal keren ook alweer gaat vervelen.
    Volgens mij zijn er ook niet echt toffe voertuigen? heb tot nu toe alleen auto's gezien.
    Waar zijn de heli's, vliegtuigen, boten en dergelijke ??

Al met al een groot twijfelgeval deze game, wat ik erg jammer vind aangezien ik bij de eerste beelden er echt onderste boven van was kwa graphics en dergelijke.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Waarom gedragen jullie je allebei niet en vermijd je even op elkaar te reageren. Er zijn bans gegeven voor minder.

14. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te lezen in bepaalde forums zijn er enorme twijfels over Watch Dogs omdat een het free roaming game is waar in 2013 heel hoge verwachtingen waren .
    Natuurlijk is Grand Theft Auto V de allerbeste free roaming game die er is en dat zal zeker ook zo blijven .
    Het ligt er ook aan hoe lang het leuk blijft in Watch Dogs om rond te dwalen en geen missie te doen .
    Maar het is toch zeker spannend als de release datum nadert en wij zelf als gamers kunnen beoordelen hoe wij deze game kunnen ervaren .
    Maar een ding staat zeker voor mij vast , het is geen Grand Theft Auto V .
    Ik heb al vaker meegemaakt dat game ontwikkelaars een game heel mooi willen presenteren en mooie beelden laten zien en achter af blijkt de gameplay tegen te vallen .
    Tot nu toe blijven bij mij de allerbeste games in gedachten zoals Red Dead Redemption , Far Cry 3 , Tomb Raider 2013 , Grand Theft Auto V , Assassin's Creed Black Flag .

Laatst bewerkt: 27 apr 2014
  15. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    vaag volk die gamers... voor TitanFall staan ze vooraan.. kunnen er zelfs een console voor aanschaffen ondanks de matige cijfers her en der (en dan heb ik het met name over de graphics) en deze game word al afgebrand voordat er maar een review over geplaatst is.

Als mensen zulke dikke twijfels hebben laten ze dan rustig de reviews afwachten.. en dan besluiten wel of niet aanschaffen.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Het is geen GTAV? Goh 8)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denken jullie dat de batterij van je telefoon opgeladen moet worden xD

18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ligt eraan hoe snel je de game uit kunt spelen :9

19. Matthixbox

Matthixbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al wel eens een batterij tekentje gezien in een trailer. Hopelijk heeft ie een goede batterij in zen smartphone :p

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wauw.....:emo:

Zo'n geweldig 'volwassen' reactie spreekt al boekdelen kerel. Het feit dat jij ook gebanned bent meerdere keren dacht ik, zegt genoeg. Ik ga het proberen normaal te houden, unlike you en dan vind ik het weer mooi geweest. Wat je kletst echt grote onzin nu.

Jij moet eens leren lezen, want het ging erover dat iemand vond dat ik soms games op liep te hemelen om ze laten steeds meer af te kraken. Ik noemde toen allemaal voorbeelden van grote games die ik heb gekocht, waaronder GTA V en dat ik over die games alleen maar enthousiast ben geweest. Ik weet niet hoor gast, maar wtf heeft dat te maken met mijn opmerking over een haai en zonsondergangen in GTA? Verder zou ik nog genoeg willen zeggen, maar dat doen we maar niet. Het is immers al off-topic genoeg. Maar ga wel vooral zo door, dan heb je hopelijk gauw weer een ban te pakken en er zijn absoluut ergere dingen te bedenken.

Ik begrijp echt niet wat zijn probleem is. Then again, hij heeft triest gedaan tegen een paar andere forummers vorig jaar. Rare kinderachtige en zielige opmerkingen, duidelijk uit op ruzie ook. Dus echt verrassend is het ook weer niet.

Laatst bewerkt: 27 apr 2014

Deel Deze Pagina