Tearaway inderdaad ook! Quacamolee? Je gaat niet voor een spelfout, maar je veranderd gelijk de hele titel, haha
idd Gravity Rush is zeke een van de betere Vita games! Grafisch niet echt top maar speelt lekker weg. Zo even snel wat andere aanraders: TearAway <-- Musthave! LittleBigPlanet Muramasa Rebirth Terraria Persona, zelf nog niet gespeeld maar iedereen hier krijg al een plakkerig onderbroekje bij de gedachte dus... Killzone Mercenary, heel even gespeeld op iemands anders Vita en zag er leuk uit. speelde ook goed.
ééntje. had vorig jaar ook ééntje maar wou toen ook graag een ps4 waar ik geen geld voor had, dus toen maar de vita verkocht.
Ik bedoelde het meer in de zin van: Je koopt opnieuw een Vita zonder te weten of er wat nieuws voor uit is.
Sws gaat deze vita niet meer de deur uit. Ik heb er wel vertrouwen in dat er nog wel wat vette games voor uitkomen. is terraria leuk op de vita? Ik zie steeds m'n broertje dat spel spelen maar het ziet er een beetje kiddy achtig uit. Spoiler hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2hotline miami 2
Terraria is zeker leuk ja, het is een echte 2d adventure game met ongekend veel items en upgrades. Als je broertje een PS3 of Vita heeft kun je ook met hem spelen. Vind het persoonlijk ook een stuk fijner spelen op de Vita dan PC of console.