Wanneer je alleen online gaat is teamwork helaas erg ver te zoeken.. Reviven is er inderdaad nooit bij...
Je krijgt er minder punten voor in BF4. Wederom onzin. Close range is altijd full auto, long range altijd tappen. Enige verschil tussen wapens is hoe je ze midrange gebruikt. SAR-21 is uitermate geschikt om langere bursts te geven op midrange. Of ga je zeggen dat je hem tapped op close range
Eerste BF die ik echt speel dus wat dat betreft ben ik wel tevreden met mijn stats al kan de accuracy nog wel wat omhoog en mijn k/d ook nog wel
Ik tap inderdaad vrijwel altijd. En met succes, win meestal mijn 1v1s. Dat jou dit niet lukt maakt mijn verhaal geen onzin._0/
SAR-21 is een fijn wapen, tappen hoef je niet te doen Edit:/ Alleen bij echt lange afstanden. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Thanks. Met dank aan de Xbox One controller. Accuracy is een beter geworden met die controller vergeleken met BF4 op de 360 en BF3.
Ik heb sowieso het idee dat je niet alle servers te zien krijgt. Server browser heeft sinds zijn intrede in vorige delen nog nooit gewerkt zoals het moet. Soms zoek ik met vrienden naar servers en krijgen we allemaal verschillende te zien terwijl we op hetzelfde zoeken. Tevens geven ALLE resultaten op EU servers bij mij (en ook vrienden) maar 1 of 2 streepjes. Ik kan haast niet geloven dat dit klopt. Rare is ook dat als ik op een gametype zoek en een map kies ik weinig resulataten krijg. Kies ik er dan een 2e gametype bij dan zie ik ineens veel meer resultaten bij het eerst gametype dat ik koos. Eerst maar eens alle andere problemen oplossen voordat ze hier aan beginnen. Dit is het minst belangrijke imo.
Speel ik Conquest op Altai Range raast er een straaljager boven me kop, dat geluid voelt 'echt' aan Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk