Tja, als je al een PS4 hebt zeg ik begin met SS. Is makkelijker in te komen IMO, en ook sneller klaar....deel 1 is toch echt wel moeilijker dacht ik me te herinneren....deel 2 weet ik niet, nog niet gespeeld.
Vandaag aan Uncharted 1 begonnen. Best een leuk spel, maar die besturing is vaak wel kut zeg:{ Spring je net weer niet goed of val je er weer naast. Schieten is ook niet al te best
Zo Uncharted 1 uitgespeeld. Was wel een leuke game, maar om nou te zeggen dat ik het echt super tof vond. Nee dat niet echt Dan blijf ik toch bijvoorbeeld Mass Effect 1 of Bioshock 1 toffer vinden als begin van een trilogy. Maarja dit is pas deel 1 en hoor van veel mensen dat deel 2 veel beter en leuker is
Ik ben nu met drie bezig en vind die ook super. Toffe momenten, veel variatie in locaties en te gek acteerwerk. TR was tof maar ik vind UC toch een flink stuk leuker.
Heb nog een Destiny beta code voor de ps3 over. Iemand die hem heel graag wil hebben mag een pm sturen.
Ben nu begonnen aan Valkyria Chronicles. Bijzonder spelletje en erg mooi gedaan. Wel grappig dat de fictieve map waarop het zich afspeelt plaatsnamen kent zoals: Sneek, Roermond en Tereschelling (incl de extra 'e')
Moet ik nog steeds spelen... Altijd een erg intrigerende game gevonden. Demo destijds ook meerdere keren gespeeld maar op de een of andere manier nooit gekocht.