Ja zijn belangrijkere dingen. Nooit echt last van maar gisteravond was het volgens mij super druk door double XP. Keek zelfs even op BF4stats en Xbox One had gisteravond 45000 spelers. Had ik nog niet gezien zo hoog op de Xbox One. Meestal is het zo hoog op de PC en PS4.
Sowieso is je algemene level in BF4 toch vrij nutteloos omdat je alles in de classes zelf unlocked en op Battlepacks na toch niets via je algemene level?
Ik heb nu inderdaad alles unlockt voor de voertuigen (behalve de vliegtuigen, aangezien die altijd bezet zijn)
Kut gamemode. Wat is toch trouwens dat killed in action opeens als ik in een vliegtuig beland . Heb nu al heel vaak dat ik opeens heel snel neergehaald wordt terwijl er geen voertuig in de buurt is..
Jeeej! Eindelijk de UCAV gehaald *) net gewoon 19 kills in de jet meer dan ik ooit in BF3 heb gehaald. En ja ik vloog over de vijandelijke basis. Wist niet dat daar een AA stond
Een vraag: Ik heb bf nu op de ps4, als ik bf nou haal voor de xone heb ik daar dezelfde stats ivm origin? Of moet ik op de xone weer opnieuw beginnen? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk