[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had toch op een beta gehoopt.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Fuck, wat heb ik een zin in die game....krijg echt het co-op Halo gevoel bij Destiny. IMO enige shooter waarbij co-op altijd heerlijk is geweest, en het ook bleef...op deeltje 4 na gek genoeg....of eigenlijk juist niet.:+

Heb zin in de beta deze zomer!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als mensen de beste vid willen zien van Destiny. Hier wordt echt alles uitgelegd. Held die dat gemaakt heeft. In de tekst eronder staan ook timestamps.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben ik echt de enige die hier totaal geen Halo gevoel, maar een Borderlands gevoel bij krijgt?

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Aangezien er wordt gezegd dat het als een mix is tussen Borderlands en Halo... nee.

Maar totaal geen Halo gevoel? Het ademt Halo 8) Zoals ze al zeggen, het beweegt als Master Chief. Ook het platform dat kapot wordt geschoten in het filmpje... ik zie zo een covenant met Carbine Rifle er op staan :+

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wacht mooi de beta af. Vooralsnog doet het me weinig. :+

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Meh ziet er erg matig uit. Gameplay lijkt nergens vernieuwend. A.I. ziet er te simpel uit voor woorden (dit was juist wat de combat in Halo zo tof maakte). Encounters lijken alleen maar simpel knallen. Weinig unieks. Ik had toch meer van Bungie verwacht. Enige wat ik wel tof vind is de setting.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan mij hier ook wel in vinden en daarnaast vind ik de animaties echt alles behalve schokkend. De animaties van verschillen last-gen games zijn nog mooier. Maar ja, grafisch wel netjes, al is de E3 video van vorig jaar volgens mij wel mooier. Wie weet is hij wel echt tof om te spelen. Ongetwijfeld meer beelden tijdens E3 en daar wacht ik dan ook eerst op.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond die 7 minuten wel oke maar niet heel boeiend. Kan iedereen die video die ik gepost heb aanraden (van 41 minuten) Dan heeft de game veel meer diepgang gelijk en maakt mij een stuk enthousiaster. Die laatste video kwam wat generiek over.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Game doet me nog steeds niks.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Leuke reden om weer fanatiek me X1 te gaan gebruiker.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op papier klinkt het allemaal heel tof, tot je de gameplay ziet... het ziet er wel leuk uit maar het doet mij tot dusver ook vrij weinig. Laten we hopen dat de beta mij echt kan overtuigen.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Vind het er allemaal op zijn best ''aardig'' uit zien.

Van de graphics tot de gameplay en de sociale dingen.

14. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Vind de speelwereld weer ontzettend sfeervol uitzien wat voor mij vaak al reden genoeg is om een game te spelen. De voice-acting en de muziek maken het geheel helemaal af. :)

Maar ben zo klaar met het 'science-fiction' thema (en dan vooral het schieten met 'lichtjes en lasers' op lopende 'kerstbomen') dat deze game het toch niet gaat worden voor mij...

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben ook nog niet overtuigd. Een beta kan mij hopelijk een betere indruk geven

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maar wat ik nog niet snapt, is of het nou een mmo wordt of niet? Ik heb die 40 minuten filmpje van hierboven nog niet gekeken, nog geen tijd voor gehad. Maar ik hoor van iedereen dat het een fps wordt.

17. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Ze noemen het geloof ik een open world shooter. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en ga ook zeker de beta uitproberen.

Tzt zoek ik dan wel wat vrienden waar ik samen mee kan spelen ;-)

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wacht nog op een goede story trailer.. Die iets over de motivatie van je speler verteld..
    Vind destiny ietwat op een Future Skyrim lijken.

19. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    kan je deze game alleen bij bol.com bestellen voor een betakey? (ps4versie) of zijn er ook andere shops die beta keys weg geven in nl?

20. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Bart Smit. Dan hoef je 'm niet eens te bestellen, alleen reserveren met je emailadres. Binnen een paar dagen wordt dan je beta registratie code gemaild.

Deel Deze Pagina